کد خبر : 1767175 | 20 تیر 1400 ساعت 09:53 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

مدافع مغضوب، درخشان در پست جدید؛

آمار غیرمنتظره از دانشگر؛ 107 دقیقه و دو پاس گل!

مدافع میانی استقلال در دو بازی گذشته خود با پیراهن این تیم توانسته یک رکورد جالب‌توجه را به نام خود ثبت کند.

آمار غیرمنتظره از دانشگر؛ 107 دقیقه و دو پاس گل!

به گزارش "ورزش سه" مصدومیت و البته بیشتر محرومیت‌هایی که در لیگ بیستم از سوی کادرفنی نصیب محمد دانشگر شد، باعث آن شده تا او میزان بازی کمتری را نسبت به دیگر مدافعان استقلال داشته باشد و عملکرد موفق مثلث حسین مرادمند، عارف غلامی و سیاوش یزدانی سبب شده دوری دانشگر از ترکیب ادامه‌دار باشد و او در کسوت یک بازیکن تعویضی بیشتر به کار گرفته شود.

 

در سه بازی گذشته استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز و سایپا تهران محمد دانشگر فقط مقابل گل‌گهر فرصت حضور فیکس در ترکیب استقلال را به دلیل غیبت همزمان موسوی و غفوری در سمت راست دفاعی استقلال پیدا کرد و در پستی جدید از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته شد؛ مقابل تراکتور نیمکت‌نشین بود و شب گذشته نیز در دقیقه 73، به دلیل مصدومیت عارف غلامی به عنوان تعویض اجباری وارد زمین شد.

 

اما دانشگر نشان داده که با موقعیت جدیدی که در ترکیب استقلال برای او تعریف شده، چندان بیگانه نیست؛ چرا که توانسته در طول 107 دقیقه بازی خود با پیراهن استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان و سایپا تهران، 2 بار برای همبازیان خود گل بسازد. یک نوبت برای مهدی مهدی‌پور مقابل گل‌گهر و نوبت دیگر شب گذشته و ساخت گل دوم استقلال برای ارسلان مطهری.

 

 

این سطح از آمادگی محمد دانشگر در آستانه دربی و با توجه به مصدومیت احتمالی عارف غلامی می‌تواند کادرفنی استقلال را بیش از همیشه در این فصل به این مدافع که حالا با گذراندن تنبیه‌های سفت و سخت فرهاد مجیدی، از حواشی فاصله گرفته، امیدوار به استفاده از او کند و می‌تواند به مانند دربی‌های گذشته نقشی کلیدی را در ترکیب استقلال ایفا کند.

 

به ویژه دربی حذفی فصل گذشته که دانشگر استقلال را از شکست با گلزنی خود نجات داد و شرایط را برای تیم مجیدی کاملا تغییر داد و آبی‌ها در آن مسابقه به پیروزی رسیدند.

دیدگاه‌ها