کد خبر : 1766514 | 16 تیر 1400 ساعت 16:30 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا: حق اسپانیا بیشتر از اینها بود

آلوارو موراتا معتقد است اسپانیا شایسته رسیدن به فینال یورو بود.

موراتا: حق اسپانیا بیشتر از اینها بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا در حالی شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2020 پس از تساوی 1-1 با ایتالیا در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی تن به شکست داد که آلوارو موراتا زننده گل تساوی ماتادورها در وقت‌های قانونی بازی، پنالتی چهارم لاروخا را به هدر داد تا جورجینیو با گل کردن ضربه پنالتی خود باعث صعود آتزوری به دور بعد شود.

دنی اولمو هم پیش از موراتا پنالتی اول اسپانیایی‌ها را مانند مانوئل لوکاتلی از دست داده بود.

 

 

1620541

 

 

مهاجم 28 ساله تیم ملی اسپانیا با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت: «این تیم مانند تمامی مردم اسپانیا شایسته چیزی بیشتر از این بود(حضور در فینال). رویای شما و رویای ما بود، من تنها می‌توانم بگویم که افتخار می‌کنم که عضوی از این گروه بوده‌ام. از تمامی کسانی که به ما باور داشتند، تشکر می‌کنم. فوتبال گاهی اوقات می‌تواند سخت باشد، به پیش اسپانیا!».

 

 

1620543

 

 

موراتا که در طول مسابقات یورو مورد انتقادهایی بود و حتی خودش و اعضای خانواده‌اش از سوی برخی افراد ناشناس تهدید به مرگ شدند، با گلزنی در بازی شب گذشته تعداد گل‌هایش برای اسپانیا در رقابت‌های قهرمانی اروپا را به عدد 6 رساند تا بهترین گلزن ماتادورها در اروپا لقب بگیرد. پس از موراتا، فرناندو تورس با پنج گل و داوید ویا با چهار گل در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

 

1620540

 

 

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا هم پس از پایان بازی شب گذشته گفت:« آلوارو مشکلی از ناحیه عضله نزدیک‌کننده داشت اما به هر حال خواست پنالتی بزند که این شخصیت بالای او را نشان می‌دهد. موراتا به شکلی فوق‌العاده‌ مشکلات را مدیریت کرد و برای رقبا دردسرساز شد و گلزنی هم کرد.»

دیدگاه‌ها