کد خبر : 1766501 | 16 تیر 1400 ساعت 14:59 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال سرنوشت‌ساز شاگردان مهینی با تاجیکستان؛

راه سختی دبل قهرمانی در تورنمنت کافا

تیم ملی نوجوانان زنان ایران در آخرین مسابقه خود در تورنمنت کافا 2021، امشب به مصاف تیم میزبان خواهد رفت.

راه سختی دبل قهرمانی در تورنمنت کافا

به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی تیم ملی نوجوانان زنان ایران در دوره قبلی رقابت‌های جام کافا (با حضور تیم‌های آسیای مرکزی)، شاگردان شادی مهینی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به تاجیکستان سفر کردند تا جام قهرمانی کافا 2021 را هم به دست آورند و با دست پر دوشنبه تاجیکستان را به مقصد تهران ترک کنند.

در گام اول نوجوانان زنان فوتبال ایران موفق شدند با 6 گل از سد افغانستان بگذرند و شروعی قاطعانه در این تورنمنت داشتند؛ اما در گام دوم، تیم ملی نوجوانان ازبکستان توانست با دو گل از سد ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران بگذرد و این شکست باعث شد تا شانس قهرمانی شاگردان مهینی کم‌رنگ‌تر از همیشه باشد.

 

چرا که تیم ملی نوجوانان زنان ایران با شکست مقابل ازبکستان، با 3 امتیاز به جایگاه سوم جدول سقوط کرد؛ ابتدا امشب از ساعت 18:30 تیم‌های ملی نوجوانان ازبکستان و افغانستان به مصاف همدیگر خواهند رفت، ازبک‌ها با 4 امتیاز شانس قهرمانی دارند و در طرف مقابل افغانی‌ها با دو شکست متوالی شانسی برای قهرمانی ندارند.

 

1620512

 

1620514

 

تا پیش از روز پایانی، ازبکستان با تفاضل گل کمتر نسبت به تاجیکستان در جایگاه دوم جدول قرار دارد و مصاف با افغانستان بی‌انگیزه می‌تواند ازبک‌ها را به قهرمانی در کافا 2021 امیدوارتر کند؛ در آخرین بازی این تورنمنت هم امشب تیم ملی نوجوانان زنان ایران از ساعت 21:15 به مصاف تیم ملی نوجوانان زنان تاجیکستان می‌روند.

در صورتی ملی‌پوشان نوجوان ایرانی شانس قهرمانی دارند که پیش از بازی‌شان با تاجیکستان، ازبک‌ها متوقف شده باشند و این تیم بتواند با شکست تاجیکستان به جام قهرمانی دست پیدا کند؛ در غیر این‌صورت رقابت قهرمانی میان تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان خواهد بود و باید دید سرانجام امشب سرنوشت قهرمان تورنمنت زیر 17 سال کافا 2021 چگونه رقم خواهد خورد.

 

 

دیدگاه‌ها