کد خبر : 1765772 | 13 تیر 1400 ساعت 12:50 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی بهترین بازی فصلش را می‌کند

رضایی: بردمان رویایی و گریه طبیعی بود

هافبک تکنیکی مس رفسنجان با یک ارسال به موقع تیمش را در موقعیت گلزنی در دقیقه ۹۰ قرار داد و یکی از عوامل تاثیر گذار پیروزی تیمش در دیدار با فولاد خوزستان بود.

رضایی: بردمان رویایی و گریه طبیعی بود

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان موفق شد بعد از چند هفته ناکامی برد ارزشمندی مقابل فولاد خوزستان کسب کند.

مهرداد رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت:  با توجه به فشاری که روی ما و کل مجموعه مس بود واقعاً به این برد نیاز داشتیم و خدا خواست و در دقیقه ۹۰ گلزنی کردیم که واقعاً خیلی چسبید. اینکه بازی باخته را تبدیل به مساوی و در دقایق و ثانیه های پایانی تبدیل به برد کنی واقعا شبیه به یک رویا می ماند و من فکر می کنم اشک های آقای ربیعی در پایان بازی هم به خاطر تمام فشارهای این مدت بود و همه ما بالاخره یک نفس راحت کشیدیم.


این بازیکن در مورد بازی تاثیر گذارش در این دیدار ادامه داد:  خوشحالم که روی گل پیروزی بخش تیم اثرگذار بودم. به هر  حال حس خوبی به آدم می دهد که بتواند در نقش یک منجی ظاهر شود که گرچه تمام بچه ها با جان و دل دویدند و زحمت کشیدند. اینکه گل بزنیم و پاس گل بدهیم اما آخرش شاهد باخت باشیم هیچ مزه ای ندارد ولی برعکس این موضوع هم بسیار خوشایند است. فولاد یک تیم با ساختار قوی و محکم است و شکست دادنش کار هرکس نیست ولی ما خوشحالیم که این اتفاق را در خوزستان رقم زدیم.


وی در مورد رتبه یازدهمی مس رفسنجان در جدول عنوان کرد:  شما مشاهده کردید که ما در مقطعی از لیگ جزو شش، هفت تیم اول جدول بودیم و به عنوان تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است خیلی‌ها را شگفت زده کردیم. واقعاً داشتیم خوب کار می‌کردیم اما همانند همه تمام تیم های دنیا در چند بازی اتفاقات خوبی را تجربه نکردیم ولی در دیدار با فولاد به خودمان آمدیم و من فکر می کنم این پیروزی شروع برد های بعدی ما باشد. مدیریت و کادر فنی خیلی تلاش کردند که این فصل ثباتی را به تیم تزریق کنند و بازیکنان هم به نوبه خود تمام سعیشان این بود هر کاری که به نفع مس رفسنجان و طرفدارانش است را به درستی انجام بدهند.


رضایی در پایان در مورد دیدار بعدی با ماشین سازی تبریز افزود: این تنها فرصت ماشین‌سازی برای بقا در لیگ است و قطعاً آن ها می‌آیند که بهترین بازی این فصلشان  را به نمایش بگذارند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند. برنامه ویژه‌ای برای این دیدار بسیار حساس داریم و هدفمان ارتقا رتبه مس درجدول و کسب پیروزی در بازی‌های حساس و پایانی لیگ است که امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها