کد خبر : 1765219 | 10 تیر 1400 ساعت 18:53 | 52K بازدید | 13 دیدگاه

رمضانی روی نیمکت، مطهری در ترکیب؛

معرفی ۱۱ بازیکن استقلال برابر آلومینیوم

بازیکنان آغاز کننده بازی برای استقلال در دیدار با آلومینیوم اعلام شدند.

معرفی ۱۱ بازیکن استقلال برابر آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال پس از روند خوبی که در دو دیدار اخیرش داشته، امروز در مسابقه‌ای دشوار مهمان آلومینیوم اراک و شاگردان علیرضا منصوریان است که برتری در این بازی می‌تواند آنها را بیشتر از همیشه به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

 

سید حسین حسینی که در هفته‌های اخیر دروازه‌بان استقلال بوده، امروز هم مقابل آلومینیوم بازی می‌کند؛ محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی، سه مدافع اصلی آبی‌پوشان در اراک هستند و یک خط جلوتر از آنها در جناح راست و چپ زمین، محمد دانشگر و محمد نادری به میدان می‌روند.

 

زوج مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور که مورد علاقه فرهاد مجیدی در هفته‌های قبل بوده، امروز هم انتخاب شده و این دو نفر در کنار هم برابر آلومینیوم بازی می‌کند.

 

آرش رضاوند و مهدی قایدی دو هافبک راست و چپ  استقلال در اراک هستند و در راس خط حمله نیز امیرارسلان مطهری بازی می‌کند تا ۱۱ نفر آبی‌پوشان مقابل شاگردان منصوریان شکل بگیرد.

 

تنها تغییر استقلال در دیدار امروز نسبت به مسابقه اخیرش مقابل گل‌گهر سیرجان نیمکت‌نشینی آرمان رمضانی است تا امیرارسلان مطهری به ترکیب برگردد و برابر سرمربی سابق خود بازی کند.

 

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم به‌صورت زیر است:

 

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری.

 


گفتنی است، دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال از ساعت ۱۹:۵۰ امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها