کد خبر : 1764856 | 09 تیر 1400 ساعت 08:37 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنقدر تجربه دارم که تحت تاثیر جو المپیک نباشم

موسوی: برای تاریخ‌سازی به توکیو می‌روم

بوکسور المپیکی ایران گفت: قرار نیست در المپیک فقط توریست باشم و برای تاریخ‌سازی به توکیو می‌روم.

موسوی: برای تاریخ‌سازی به توکیو می‌روم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، شاهین موسوی در خصوص میزان آمادگی خود پیش از شروع مسابقات بوکس المپیک توکیو گفت: اردویی یک هفته‌ای در کیش داریم و پس از آن هم در تهران کار را پیگیری می‌کنیم تا با آمادگی کامل راهی بازی‌های المپیک توکیو شویم. آنقدر تجریه دارم که تحت تاثیر جو المپیک و رقیبان قرار نگیرم و تنها کار خودم را می کنم.

 

وی افزود: حضور در قهرمانی آسیا برای من و شه‌بخش خیلی خوب بود، چون پیش از المپیک نیاز داشتیم تا در یک مسابقات سطح بالا شرکت کنیم که شکر خدا این اتفاق رخ داد و با اینکه دیدار‌های تدارکاتی و اردو‌های مشترک ما با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست، اما مطمئن باشید بهترین عملکرد را در رینگ توکیو خواهیم داشت.

 

بوکسور ملی پوش ایران ادامه داد: چرا فکر می کنید بوکسور‌های کشور‌های دیگر از نظر فنی بهتر از ما هستند و اصلا چه کسی این حرف را زده است؟ آنها فقط دغدغه فکری ندارند و مسابقات خیلی زیادی می‌روند وگرنه در رقابت‌های قهرمانی آسیا همه دیدند که ما چه سطح فنی بالایی داریم.

 

موسوی ضمن تقدیر از زحمات کادرفنی تیم ملی گفت: علیرضا استکی به قدری برای ما زحمت می کشد و به فکر بوکسور‌ها است که ما با انگیزه بیشتری تمرین میکنیم تا خدایی نکرده شرمنده کادرفنی و مردم نشویم. هرچند با گرفتن سهمیه المپیک هم کار بزرگی انجام شده، اما این پایان ماجرا نیست و شک نکنید بوکس ایران قابلیت درخشش در روز‌های سخت را دارد.

 

المپین بوکس در خصوص شانس کسب مدال المپیک اظهار کرد: هیچکس به المپیک نمی‌رود که توریست باشد، چون برای درخشش در این میدان بزرگ باید تفکر بزرگ داشت و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. قول می دهم تا آخرین نفس برای پرچم مقدس کشورم بجنگم و برای تاریخ سازی روی رینگ بروم.

 

دارنده مدال برنز آسیا در پایان خاطرنشان کرد: در المپیک بوکسور سطح پایین و بی کیفیت نداریم و نباید منتظر قرعه خوب باشیم، چون خود ما برای رقیبان قرعه سخت محسوب می‌شویم. مردم برای من و دانیال شه‌بخش و تمام کاروان ایران دعا کنند تا بتوانیم با درخشش در توکیو لبخند را روی لب مردم عزیز کشرمان بیاوریم.

دیدگاه‌ها