کد خبر : 1763311 | 02 تیر 1400 ساعت 10:19 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

به قراردادم متعهدم 

سرمربی ویتنام:کاش به کره‌جنوبی نخوریم

پارک هانگ سئو حالا یکی از مربیان قابل احترام در سطح آسیاست؛ مربی کره‌ای پرتلاشی که ویتنام را به جمع برگزیدگان آسیا برده است.

سرمربی ویتنام:کاش به کره‌جنوبی نخوریم 

به گزارش "ورزش سه" سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام پس از صعود این تیم از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، اعلام کرد دوست ندارد در دور بعدی مسابقات با کره جنوبی رودررو شود؛ پارک در پاسخ به سوالی درباره احساسش از صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 گفت: این موضوع خوشحال‌کننده بود اما احساس من خیلی دوام نیاورد چرا که مشکلات ما به مشکلات بعدی نزدیک است.

 

وی افزود: حریفانی که ما در مرحله نهایی مقدماتی ملاقات می‌کنیم، بسیار قوی‌تر از حریفان دور دوم خواهند بود و تفاوتی زیادی بین مرحله دوم و سوم وجود دارد. بنابراین ما مسائل زیادی را پیش‌رو خواهیم داشت اما ما سعی خودمان را خواهیم کرد و من با بازیکنان صحبت کرده‌ام و حضورشان در جمع تیم‌های برتر آسیا، یک تجربه ارزشمند برای ما خواهد بود.

 

پارک درباره همگروهی احتمالی با کره جنوبی سرزمین مادری‌اش هم گفت: امیدوارم در این مرحله با کره جنوبی برخورد نکنیم، چرا که از لحاظ کادرفنی، بازیکنان و رنکینگ فیفا ما رقیب کره جنوبی نیستیم اما با این‌حال اگر این اتفاق بیفتد، یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود و افتخاری بزرگ برای کل تیم.

 

پارک هانگ سئو درباره شایعه استعفایش از هدایت تیم ملی ویتنام گفت: من وظیفه خود را با صعود به دور دوم مسابقات انجام داده‌ام و به هدفم رسیده‌ام اما قراردادم تا ژانویه سال آینده معتبر است و باید به آن احترام بگذارم؛ ویتنام کشوری است که مردمش فوتبال را دوست دارند و رشد اقتصادی بالایی هم دارند و بنابراین وضعیت فوتبال بهبود پیدا می‌کند. به نظر من سرعت پیشرفت فوتبال یک کشور با توسعه اقتصادی آن متناسب است و ما با رفع مسائل مالی پیشرفت بیشتری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها