کد خبر : 1762622 | 30 خرداد 1400 ساعت 14:16 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

پس از پیروزی برابر پرتغال؛

مولر: آلمان باید خیلی بهتر از این شود

توماس مولر، مهاجم تیم ملی آلمان، پس از پیروزی ارزشمند این تیم برابر پرتغال به هم تیمی‌هایش هشدار داد که به خودشان مغرور نشوند.

مولر: آلمان باید خیلی بهتر از این شود

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر از نمایش تیم ملی آلمان برابر پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی یورو، بسیار راضی بود اما معتقد است که همچنان جای زیادی برای پیشرفت دارند.

مولر به تیم ملی آلمان هشدار داده است که پس از پیروزی 4-2 برابر پرتغال به خود غره نشوند.

شاگردان یوآخیم لوو در بازی روز گذشته پس از اینکه ابتدا 1-0 از حریف قدرتمند خود عقب افتادند، توانستند جریان بازی را برگردانند و در نهایت با گل های روبن دیاز، رافائل گوریرو، کای هاورتز و رابین گوسنس به پیروزی برسند.

آلمان در این بازی شروع فوق العاده ای داشت و در همان دقایق ابتدایی بازی هم توانسته بود توسط رابین گوسنس به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت تا این گل مردود اعلام شود.

 

1614097

 

 آلمان در نخستین بازی خود در این گروه برابر فرانسه نیز 1-0 شکست خورده بود.

 

مولر گفت: "ما جنبه های خوب زیادی داشتیم اما همچنین در بسیاری موارد هنوز هم باید بهتر شویم. این ممکن است در پایان به قیمت از دست دادن امتیاز برای ما تمام شود.

حالا سه امتیاز داریم و در این تورنمنت در موقعیت خوبی هستیم و سرنوشت‌مان در دست خودمان است. حالا نباید زیاد ذهن‌مان مشغول این بازی شود و یا مغرور شویم. اما می توانیم به توانای خود باور داشته باشیم. می توانیم کمی از این پیروزی لذت ببریم و سرخوش باشیم."

 

1614100

 

فرانسه به رغم تساوی 1-1 برابر مجارستان در بازی روز گذشته، با چهار امتیاز بالاتر از آلمان و پرتغال صدرنشین گروه F این رقابت ها است.

فرانسه اگر در بازی بعدی خود برابر پرتغال بتواند تنها یک امتیاز بگیرد، به دور بعد صعود کرده است اما آلمان برای اطمینان از صعود به جمع 16 تیم اکنون به یک پیروزی برابر مجارستان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی نیاز دارد.

 

دیدگاه‌ها