کد خبر : 1761793 | 25 خرداد 1400 ساعت 19:55 | 27.5K بازدید | 12 دیدگاه

دست پر اسکوچیچ برای تغییر جریان بازی با عراق؛

از قدوس و قایدی تا ترابی؛ بَه چه نیمکتی!

در شرایطی ترکیب تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد که کادرفنی تیم ملی روی نیمکت هم دست بازی برای تعویض در جریان مسابقه دارد.

از قدوس و قایدی تا ترابی؛ بَه چه نیمکتی!

به گزارش "ورزش سه" در فاصله 90 دقیقه تا آغاز رقابت حساس تیم‌های ملی ایران و عراق، 11 ملی‌پوش منتخب دراگان اسکوچیچ برای این نبرد حیثیتی و سرنوشت‌ساز مشخص شدند؛ علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان) ، شجاع خلیل زاده، سعید عزت الهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، علی قلی زاده و سردار آزمون در ترکیب اولیه از ساعت 21 برای تیم ملی ایران به میدان می‌روند.

 

اما آنقدر فهرست تیم ملی ستاره دارد که اسکوچیچ معادل تیمی که امشب می‌خواهد از ابتدا به زمین بفرستد، روی نیمکت ستاره دارد و برای تغییر جریان بازی و تعویض در روند مسابقه، بازیکنان شاخصی را روی نیمکت دارد؛ در فاز دروازه و خط دفاعی امیر عابدزاده، پیام نیازمند، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، جعفر سلمانی و میلاد محمدی ذخیره‌های تیم ملی در مسابقه امشب به شمار می‌روند.

 

میلاد سرلک، سامان قدوس، مهدی ترابی و مهدی قایدی هم در فاز میانی و البته در پست وینگر می‌توانند امشب به کمک تیم ملی بیایند؛ به ویژه قدوس با شم بالای بازیسازی خود و قایدی و ترابی که سرعت فوق‌العاده و تکنیک بالایی دارند و می‌توانند به عنوان بازیکن تعویضی برای عراقی‌ها دردسرساز شوند. در نوک پیکان خط حمله هم اگر اسکوچیچ بخواهد تغییری ایجاد کند، کاوه رضایی و کریم انصاری‌فرد جانشین باکیفیتی برای مهدی طارمی و سردار آزمون هستند.

 

گفتنی است محمدرضا اخباری، سیامک نعمتی و عارف غلامی در کنار وحید امیری چهار بازیکنی هستند که از فهرست امشب تیم ملی نام‌شان خط خورده است؛ باید دید برای تغییر در جریان بازی امشب، اسکوچیچ از کدام بازیکن‌ها استفاده خواهد کرد و چگونه از پنج تعویض خود استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ها