کد خبر : 1761774 | 25 خرداد 1400 ساعت 18:38 | 61K بازدید | 3 دیدگاه

گرت ساوتگیت:

ممنون از سیمئونه بابت جانوری که به ما تحویل داد!

سرمربی تیم ملی انگلیس از دیه گو سیمئونه بابت کاری که روی کیه ران تریپیر انجام داده، تمجید کرد.

ممنون از سیمئونه بابت جانوری که به ما تحویل داد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس دو روز پیش در نخستین بازی خود در یورو 2020 توانست با یک گل بر کرواسی پیروز شده و گام اول را در ومبلی محکم بردارد. سه شیرها یکی از بخت های مسلم قهرمانی محسوب می شوند.

در این بازی گرت ساوتگیت دو تصمیم عجیب گرفت که برای بسیاری غیرمنتظره بود. او رحیم استرلینگ را در ترکیب ثابت میدان داد و کیه ران تریپیر راست پا را به سمت چپ برد، در حالی که لوک شاو و بن چیلول دو مدافع چپ تخصصی روی نیمکت حضور داشتند.

 

 

1605463

 

 

ساوتگیت در توجیه بازی دادن به تریپر در جناح چپ گفت:« ابتدا باید بگویم که تریپیر یکی از قدرنادیده ترین ها در فوتبال انگلیس است. تا همین چند سال پیش او در تاتنهام یک مدافع صرفا خوب محسوب می شد ولی از زمانی که به اتلتیکو رفت، تبدیل به یک جانور شده است. او مورد اعتماد دیه گو سیمئونه یکی از بهترین مربیان دنیا قرار دارد و نقش او در قهرمانی این تیم در لالیگا را نمی توان نادیده گرفت.

 

 

1420227

 

 

کاری که روی او در اتلتیکو صورت گرفته، ستودنی است. کیه ران تمام فضاها را پر می کند. در تک به تک ها دریبل نمی خورد و اجازه نمی دهد از جناح او سانتر صورت بگیرد. برابر کرواسی از دفاع 4 نفره استفاده کردم و تریپیر در سمت چپ به خوبی جواب داد.»

 

دیدگاه‌ها