کد خبر : 1761771 | 25 خرداد 1400 ساعت 18:16 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

بلوتی:

ایمان داریم که می توان قهرمان یورو 2020 شد

آندره آ بلوتی مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی ایتالیا معتقد است این تیم اعتماد به نفس لازم برای قهرمانی را دارد.

ایمان داریم که می توان قهرمان یورو 2020 شد

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا یورو 2020 را قدرتمندانه و با برتری 3-0 مقابل ترکیه شروع کرد. دیدار افتتاحیه یورو 2020 در الیمپیکوی رم برای ایتالیایی ها بسیار خوش یمن بود و آنها گام اول را محکم برداشتند. بسیاری آتزوری را شانس قهرمانی می دانند ولی باید دید آنها در ادمه راه چه نتایجی کسب خواهند کرد.

 

 

1239085

 

 

آندره آ بلوتی یکی از کسانی است که به قهرمانی ایتالیا ایمان دارد. بلوتی در گفت و گو با سایت یوفا گفت:« همه ما می‌دانیم که پیراهن تیم ملی چقدر مهم است و چه قدر اهمیت دارد که در این رقابت‌ها پس از عدم صعود به جام جهانی گذشته بدرخشیم. می‌دانیم که وظیفه‌مان چیست و تمایل زیادی برای موفقیت داریم. به همین دلیل تمام تلاش مان را انجام دهیم. مهم نیست در زمین باشم یا نیمکت، همه برای قهرمانی هم قسم شده ایم.»

 

 

1612560

 

 

بلوتی درباره روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا نیز گفت:« او مربی بزرگی است و به همه ما اعتماد به نفس می‌دهد. این همان چیزی است که کم داشتیم. او به بازیکنانش حتی نیمکت نشین ها احساس مهم بودن می‌دهد.

مانچینی مربی بزرگی است که به ایتالیا بار دیگر هویت بخشیده است.»

 

 قهرمانی در یورو:« بله؛ به آن اعتقاد داریم و هدف ماست. شکی نیست که می‌خواهیم قهرمان شویم. می‌دانیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و در تمام بازی‌ها متحد باشیم. این تنها راه رسیدن به فینال است.»

دیدگاه‌ها