کد خبر : 1759180 | 11 خرداد 1400 ساعت 18:10 | 28.3K بازدید | 7 دیدگاه

بارسا با مسی و آگوئرو چندین جام خواهد برد

کاشف سرخیو آگوئرو معتقد است این بازیکن در بارسلونا موفق خواهد شد.

بارسا با مسی و آگوئرو چندین جام خواهد برد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا نهایی شد. ستاره آرژانتینی از دو روز پیش در بارسلون حضور داشت و پس از مذاکرات نهایی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت پیش از عزیمت به کشورش قرارداد دو ساله ای با باشگاه کاتالان امضا کند.

به این ترتیب آگوئرو از فصل بعد با لیونل مسی دوست صمیمی اش در بارسا هم تیمی خواهد بود و می تواند پس از یک سال از جدایی سوارز، جانشین مناسبی برای او باشد.

 

 

1607540

 

 

ادواردو گونزالس کاشف سرخیو آگوئرو در مورد انتقال او به بارسا به رادیو مارکا گفت:« سرخیو 9 سالش بود که او را برای ایندیپندینته جذب کردم. از او سخت مراقبت کردم و کمک کردم تا به رشدش در باشگاه ادامه دهد. سرخیو خیلی جوان بود ولی می دانستیم روزی ستاره بزرگی می شود. معتقدم او بین 10 بازیکن برتر کنونی دنیاست.»

 

 

1586214

 

 

گونزالس ادامه داد:« مسی و آگوئرو در بارسا به سختی قابل مهار خواهند بود. هر دو خصوصیات مشترکی دارند و البته به خوبی یکدیگر را در زمین درک می کنند. در بیرون زمین نیز دوستانی صمیمی هستند که خود مزیت بزرگی است. معتقدم بارسا با این زوج چندین جام بزرگ را خواهد برد. هر دو عاشق فوتبالند و بعید می دانم دیگر مسی و آگوئرو را در میدان غمگین ببینم.»

 

 

دیدگاه‌ها