کد خبر : 1759172 | 11 خرداد 1400 ساعت 17:01 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

آگوئرو بازیکن بزرگی است

سوارز: حالا اطمینان دارم که مسی در بارسا می ماند

لوئیس سوارز معتقد است بارسا در جذب سرخیو آگوئرو درست عمل کرد و حالا لئو مسی هم ماندنی خواهد بود.

سوارز: حالا اطمینان دارم که مسی در بارسا می ماند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته از سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی به عنوان اولین خرید خود برای فصل بعد رونمایی کرد. آگوئرو با بارسا قراردادی دو ساله بست و بند فسخ او نیز 100 میلیون یورو است.

یک سال پس از جدایی لوئیس سوارز بارسا بالاخره یک مهاجم شماره 9 جذب کرد هرچند برخی معتقدند آگوئروی 32 ساله نمی تواند در درازمدت مهره ای کارآمد برای آبی اناری ها باشد.

 

 

1607556

 

 

لوئیس سوارز که فصل قبل با بی مهری مدیران سابق بارسا راهی اتلتیکو شد و عامل مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا بود اما معتقد است انتقال آگوئرو به بارسا انتقالی درست و خوب بود.

او در این رابطه گفت:« معتقدم مدیران بارسا تصمیم درستی گرفتند. جذب آگوئرو از نظر من منطقی و خوب است چرا که هم مهاجم باکیفیت و بزرگی است و هم اینکه با لیونل مسی دوستی صمیمانه ای دارد و این می تواند فاکتور مهمی باشد.»

 

 

1607772

 

 

سوارز معتقد است مسی هم قطعا قراردادش را تمدید خواهد کرد:« همیشه دوست دارم با بهترین ها روبرو شوم. زوج مسی و آگوئرو بارسا را قدرتمندتر از قبل می کند. آگوئرو یک ستاره بزرگ جهانی است و در هر تیمی بوده، موفق کار کرده است. او حالا با بهترین بازیکن دنیا هم تیمی است و کنار او بازی خواهد کرد. با آگوئرو چند بار در میهمانی های مسی روبرو شده ام و با هم دوست هستیم. از انتقال او به بارسا خوشحال شدم. تردید ندارم حالا مسی هم در بارسا ماندنی خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها