کد خبر : 1757665 | 04 خرداد 1400 ساعت 10:25 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

به ادعای روزنامه الرایة قطر

علی کریمی و بن عطیه از الدحیل می روند؟

روزنامه الرایة قطر در خبری مدعی شد که علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل، در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

علی کریمی و بن عطیه از الدحیل می روند؟

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته بود که علی کریمی بازیکن خط میانی استقلال پس از جدایی از جمع آبی پوشان، راهی قطر اس سی شد و پس از یک نیم فصل موفق در این تیم، مدیران الدحیل را مجاب کرد تا با قراردادی قرضی و به صورت 6 ماهه این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرند.


روزنامه الرایة قطر در مطلبی به وضعیت الدحیل و ناکامی های این تیم در فصل گذشته پرداخته و اینکه تیم صبری لموشی دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده است. الرایة در بخشی از این مطلب به وضعیت بازیکنان خارجی الدحیل پرداخته و مدعی است کریمی از این تیم جدا می شود.


در این مطلب آمده است: الدحیل به دلیل عدم حضور یک گلزن خوب و از دست دادن المساکنی در ابتدای فصل آسیب زیادی دید. بخصوص اینکه در ابتدا المعز علی و مونتاری از سطح خود خارج شدند و با وجود این، دودوی برزیلی وینگر تیم خوب ظاهر شد و نقش بهترین گلزن را به عهده گرفت. همین امر برای هموطنش ادمیلسون نیز صدق می کند، زیرا هر دو آنها 12 گل در این فصل به ثمر رساندند و این دو نفر سطح فنی خوبی را ارائه دادند.


بازیکن آسیایی الدحیل یعنی علی کریمی که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم نقل مکان کرد، انتظار می رود او در فصل جدید با الدحیل ادامه ندهد و از این تیم جدا شود. ضمن اینکه مهدی بن عطیه نیز در پایان فصل قراردادش را تمدید نخواهد کرد.


چنانچه ادعای الرایة در این خصوص صحیح باشد، باید دید آینده علی کریمی در فصل آینده چه خواهد شد. آیا بازیکن سابق استقلال به فوتبالش در قطر اس سی ادامه می دهد یا انتخاب دیگری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها