کد خبر : 1756910 | 31 اردیبهشت 1400 ساعت 16:42 | 52.2K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای ایجنت فرانسوی

توافق شخصی کیلیان امباپه با رئال مادرید

یک مدیر برنامه فوتبالی فرانسوی ادعا کرد که ستاره پی اس جی با رئال به توافق شخصی رسیده است.

توافق شخصی کیلیان امباپه با رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی تنها یک سال دیگر باقیمانده و او تاکنون حداقل سه پیشنهاد تمدید با باشگاه پاریسی را رد کرده است. پی اس جی پس از تمدید قرارداد قطعی با نیمار تا 2025، حالا همه تمرکز خود را روی تمدید با امباپه گذاشته اما می داند که راضی کردن بازیکنی که از سال 2019 تردیدهایی برای ادامه حضور در این باشگاه دارد،  هرگز کار ساده ای نخواهد بود؛ به خصوص اینکه رویای امباپه همواره بازی برای رئال مادرید بوده است.

 

 

1603961

 

 

برونو ساتین مدیر برنامه های فرانسوی در مصاحبه با کانال پلاس ادعا کرد که ستاره جوان پی اس جی و خانواده اش با رئال به توافق رسیده اند.

او در این رابطه گفت:« در مورد امباپه اطلاعات جدیدی به من رسیده و می دانم که قصد انجام چه کاری را دارد. کیلیان و خانواده اش با رئال به توافق شخصی رسیده اند ولی در این راه مهمتر از هر چیزی، موافقت باشگاه پی اس جی است.»

 

 

1603591

 

 

ساتین ادامه داد:«  واضح است اگر قطری ها نخواهند که امباپه به رئال برود، این اتفاق نخواهد افتاد. او می تواند فصل بعد بماند و سپس به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. پیش از این نیز شاهد بوده ایم که سران پی اس جی تا زمانی که نخواهند، هیچ بازیکنی نمی تواند به میل خودش جدا شود.»

 

لازم به ذکر است که اخرین پیشنهاد تمدید پی اس جی به امباپه سه ساله است ولی این بازیکن هنوز پاسخی به آن نداده است.

 

دیدگاه‌ها