کد خبر : 1751805 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 20:17 | 65.1K بازدید | 14 دیدگاه

ایتالیا علیه رونالدو؛ حمله روزنامه ها به CR7

نشریات ایتالیایی از عملکرد کریستیانو رونالدو در مسابقات قبلی انتقاد کردند.

ایتالیا علیه رونالدو؛ حمله روزنامه ها به CR7

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا انتقادات از کریستیانو رونالدو به اوج خود رسید و حتی شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این فوق ستاره پرتغالی از بیانکونری در پایان فصل به گوش رسید.

 

روزهای ناامیدکننده رونالدو بعد از حذف یوونتوس از چمپیونزلیگ نیز ادامه داشت و او حالا در سه مسابقه قبلی خود هیچ گلی به ثمر رسانده است. از طرفی عملکرد فوق العاده ضعیف در دیدار روز گذشته یووه برابر فیورنتینا باعث شد که انتقادات از برنده پنج باره توپ طلا به اوج خود برسد.

 

 

1594207

 

 

در همین راستا نشریات ایتالیایی در شماره‌های امروز خود به انتقاد از عملکرد فوق ستاره پرتغالی پرداختند.
گاتزتا دلو اسپورت پیرامون سه بازی ناکامی رونالدو در امر گلزنی نوشت: "این زمان برای شخصی مثل او به اندازه یک قرن احساس می‌شود."


همچنین کوریره دلو اسپورت نیز معتقد است گل فیورنتینا بعد از اشتباه کریستیانو رونالدو به ثمر رسیده است. این در حالی است که روزنامه تورینی توتو اسپورت نیز اعتقاد دارد که شاید این بازیکن قبل از رقابت‌های یورو خیلی روی خودش فشار نمی آورد.

 

 

1590318

 

 

نکته مهم دیگر به نمره ای مربوط می‌شود که این روزنامه‌ها به عملکرد روز گذشته رونالدو داده اند‌؛ جایی که گاتزتا به او نمره پایین 5 و کوریره و توتواسپورت نیز نمره بدتر 4.5 را به فوق ستاره پرتغالی داده‌اند.

دیدگاه‌ها