کد خبر : 1751514 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 13:40 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی لشگر میلیون دلاری در قاب تصویر

شکست شب گذشته الهلال مقابل استقلال تاجیکستان بزرگ‌ترین شگفتی این مسابقات در فصل تازه بوده است.

به گزارش "ورزش سه" تیم استقلال تاجیکستان در دومین دیدار خود مقابل الهلال، این تیم را سوپرایز را کرد و با چهار گل مقابل پرافتخارترین تیم آسیا به پیروزی رسید تا در رختکن جشنی خاطره‌انگیز را برگزار کند؛ این تصویر چهره درهم و شرمنده بازیکنان میلیون دلاری الهلال را نشان می‌دهد که آن‌ها هم این باخت را باور نمی‌کنند.

 

در این تصویر کاریلو، بافتیمبی گومیس و جانگ مدافع کره‌ای الهلال حضور دارند؛ بازیکنان باکیفیتی که شکست‌شان احتمال اخراج سرمربی این باشگاه را بالا می‌برد.

 

جالب این‌که رازوان لوچسکیو سرمربی پیشین الهلال که در نهایت از کار خود برکنار شد، با این تیم شرایط کاملا موفقی را پشت سر گذاشته بود اما به دلیل آن‌که برخی نتایجش مورد انتظار مدیران تیم نبود، شغل خود را از دست داد و این اتفاقی‌ست که برای بسیاری از مربیان خوب دیگر الهلال نیز رخ داده است. چهره‌هایی مثل رامون دیاز و خورخه خسوس.

 

 

1594915

 

1594912

 

1594914

 

1594913

 

این اتفاق مقابل استقلال تاجیکستان در حالی اتفاق افتاد که هروه رنارد سرمربی تیم فوتبال عربستان هم تماشاگر این بازی بود؛ در عین‌حال سالم الدوساری بازیکن ارزشمند تیم عربستانی هم در این مسابقه مصدوم شد که به نگرانی‌های این تیم در ادامه رقابت‌ها خواهد افزود.

دیدگاه‌ها