کد خبر : 1750464 | 31 فروردين 1400 ساعت 19:51 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: رئیس درباره سوپرلیگ با ما صحبت کرده

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، می‌گوید آندره‌آ آنیلی درباره رقابت‌های سوپرلیگ با این تیم صحبت کرده است.

پیرلو: رئیس درباره سوپرلیگ با ما صحبت کرده

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس یکی از بنیانگذاران سوپر لیگ اروپایی محسوب می شود چرا که رئیس این باشگاه یعنی آندرا آنیلی معاونی رقابت ها را بر عهده دارد. در همین راستا آندره‌آ پیرلو نیز تایید کرده که آنیلی پیش از این با تیم درباره این رقابت‌ها صحبت کرده است.

 

پیرلو در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای یوونتوس برابر پارما گفت: " ما متمرکز هستیم و هدف فعلی ما صعود به لیگ قهرمانان اروپا است. رئیس درباره این پروژه با ما صحبت کرده است. ما می‌دانیم که او در ردیف اول این پروژه قرار دارد اما من فرد مناسبی برای صحبت در این باره نیستم. رئیس باشگاه کسی است که در ردیف اول، این پروژه را برنامه ریزی می کند.

 

 

1593152

 

 

امروز صبح آنیلی به ما درباره پروژه سوپر لیگ اروپایی توضیح داد اما جزئیات بیشتری به ما نگفت. او به ما گفت مهمترین چیز این است که روی زمان حال تمرکز کنیم. آنیلی همیشه به تیم بسیار نزدیک بوده و من همواره بعد از هر بازی با او صحبت می کنم. از طرفی بازیکنان نیز باید آرام باشند زیرا این فقط یک پروژه است و فوتبال ادامه دارد."

 

پیرلو درباره دیدار برابر پارما گفت: "ما فقط روی دیدار برابر پارما تمرکز کرده ایم. می دانیم که لحظات خوبی را پشت سر می‌گذاریم اما باید بهترین رویکرد را داشته باشیم. رونالدو و بوفون فردا بازی می‌کنند و احتمالا دیبالا نیز حضور خواهد داشت. او باید بازی کند تا به بهترین فرم خود بازگردد. دیدار برابر آتالانتا سخت بود اما معتقدم که او به طور کلی عملکرد خوبی ارائه داد."

 

 

1585270

 

 

دیدگاه‌ها