کد خبر : 1750450 | 31 فروردين 1400 ساعت 18:30 | 113.3K بازدید | 21 دیدگاه

چرا نباید تیمی مثل آژاکس در این مسابقات باشد؟

سکوت پپ گواردیولا درباره سوپر لیگ اروپایی شکست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر استون ویلا به برگزاری سوپرلیگ اروپایی واکنش نشان داد.

سکوت پپ گواردیولا درباره سوپر لیگ اروپایی شکست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، تاتنهام، آرسنال و لیورپول شش باشگاه انگلیسی محسوب می‌شوند که در رقابت های سوپرلیگ اروپایی حضور خواهند داشت. رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکو مادرید، میلان، یوونتوس و اینتر دیگر تیم‌هایی هستند که حضورشان در این تورنومنت تایید شده است.

 

بعد از اینکه یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مخالفت خود را با برگزاری سوپرلیگ اعلام کرد حالا همتای او در منچستر سیتی یعنی پپ گواردیولا به این رقابت‌ها واکنش نشان داده است.

 

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل استون ویلا گفت: " این مثل جنینی است که فعلاً نفس نمی کشد. این یک واقعیت است. هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهیم رفت و سعی می کنیم به فینال مسابقات برسیم. همچنین سال آینده نیز در رقابت‌های اروپایی شرکت می‌کنیم چرا که لیاقت آن را داریم.
بازیکنان باید روی دیدار برابر استون ویلا تمرکز کنند و همانطور که مدیران گفتند ما تنها کار خود را انجام می دهیم."

 

 

1593141

 

 

گواردیولا در ادامه گفت: "افراد صاحب نظر باید در این باره صحبت کنند. آنها وظیفه دارند که در اسرع وقت به سرتاسر جهان بروند و مشخص کنند که اوضاع چگونه است و اینکه چرا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند. آژاکس چهار یا پنج لیگ قهرمانان اروپا دارد اما در این مسابقات حضور نخواهد داشت. آنها باید این مسئله را برای همه روشن کنند. همچنین هر باشگاهی از موقعیت خود دفاع کند.

 

بدبین نباشید؛ هرکسی منافع خودش را در نظر می گیرد. وقتی از لیگ برتر و یوفا صحبت می کنیم آنها هم به دنبال منافع خود هستند. یوفا نیز شکست خورده و آنها نیز باید قبل از اینکه چنین اتفاقی رخ می‌داد ارتباطات لازم را برقرار می کردند. افراد صاحب نظر باید در این باره صحبت کنند چرا که من اطلاعات لازم را ندارم. ببینید ما برای انجام پنج تعویض در هر مسابقه تلاش کردیم اما هر کس به منافع خود فکر می‌کرد.

 

 

1591810

 

 

نمی‌توان روی رقابتی که هیچ رابطه ای بین تلاش و موفقیت در آن وجود ندارد نام ورزش را قرار داد. اگر باختن اهمیتی نداشته باشد نمی توان به آن ورزش گفت. من بارها گفته‌ام که به دنبال بهترین رقابت هستم. منصفانه نیست که تیم ها در اوج مبارزه کنند و نهایتاً نتوانند به آن چیزی که به دنبالش هستند، برسند."

دیدگاه‌ها