کد خبر : 1750437 | 31 فروردين 1400 ساعت 17:40 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

قسمت‌جدید سریال کابوس‌وار؛ مودریچ هم مصدوم شد

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در جریان تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت شد و به نظر می‌رسد که در دیدار برابر کادیز غایب خواهد بود.

قسمت‌جدید سریال کابوس‌وار؛ مودریچ هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این غیبت تونی کروس و فدریکو والورده در دیدار رئال مادرید برابر کادیز قطعی شده بود و حالا به نظر می‌رسد که لوکا مودریچ نیز به جمع مصدومان بی شمار تیم زین الدین زیدان اضافه شده و نمی‌تواند این تیم را در مسابقه بامداد پنجشنبه همراهی کند.

 

لوکا مودریچ در تمرینات امروز رئال مادرید از ناحیه عضله پشت پا دچار مصدومیت شده تا در فاصله یک هفته مانده به دیدار حساس رئال مادرید برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرایط برای این تیم در وضعیت نگران کننده ای قرار گیرد. محتمل ترین گمانه‌زنی در رابطه با مودریچ است که او در دیدار مقابل کادیز غایب خواهد بود و مانند تونی کروس خود را برای مسابقه برابر چلسی آماده می کند.

 

 

1593130

 

 

مودریچ در این فصل فقط دو بازی را از دست داده است؛ دیدار برابر گرانادا در 23 دسامبر و بازی جام حذفی برابر آلکویانو در ژانویه.  او همچنین از 20 مسابقه قبلی رئال مادرید در 19 مورد آن ها در ترکیب اصلی تیم زین الدین زیدان قرار داشته است. این بدان معناست که ستاره کروات یکی از سخت‌ترین فصول خود به لحاظ بدنی را پشت سر می‌گذارد.

 

گفتنی است با مصدومیت مودریچ حالا زیدان تنها دو هافبک اصلی خود برای دیدار برابر کادیز را در اختیار خواهد داشت، کاسمیرو و ایسکو؛ اتفاقی که مرد فرانسوی را مجبور خواهد کرد تا دوباره از بازیکنان جوان و آکادمی در ترکیب خود استفاده کند.

دیدگاه‌ها