کد خبر : 1750434 | 31 فروردين 1400 ساعت 17:15 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

زیدان و رئال به دنبال انتقام جویی در اندلوس

بازی فردا شب در زمین کادیز از هر حیث برای رئال مادرید حائز اهمیت است.

زیدان و رئال به دنبال انتقام جویی در اندلوس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چندین هفته روی دور پیروزی قرار داشت و حریفان را یکی یکی شکست می داد اما روند بردهای تیم در آنفیلد قطع شد. رئال در زمین لیورپول با یک تساوی شیرین راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد ولی در بازی برابر ختافه در لالیگا که بیش از نیمی از ستاره هایش را در اختیار نداشت، به یک تساوی تلخ دست یافت.

 

 

1593091

 

 

رئال بازهم نتوانست گلی به ثمر برساند و فاصله اش با اتلتیکو به سه امتیاز افزایش یافت و بارسا هم در صورت برتری از این تیم در جدول پیشی خواهد گرفت.

 

رئال فردا شب در زمین کادیز به میدان می رود و محکوم به پیروزی است. کادیز برای رئال یادآور یک خاطره تلخ است و در واقع بحران ابتدای فصل کهکشانی ها را همین تیم پایه ریزی کرد.

 

 

1593090

 

 

رئال در زمین خود میزبان کادیز تازه لالیگایی شده بود و همه یک برد راحت را تصور می کردند اما 17 اکتبر 2020 تک گل نیمه اول لوسانو تا پایان باقی ماند و رئال نخستین شکست خانگی فصل خود را تجربه کرد. 4 روز بعد، شکست خانگی از شاختار در لیگ قهرمانان از راه رسید تا تیم تحت هدایت زیدان وارد بحران شود. بحرانی که البته با برتری بر بارسا در نوکمپ موقتا فروکش کرد و جایگاه زیدان نیز محکم شد. 

چندین ماه بعد دیگر هیچکس از اخراج زیدان حرف نمی زند و رئال مادرید با انگیزه انتقام و نیز بازگشت به مسیر پیروزی به اندلوس خواهد رفت تا برابر کادیز قرار بگیرد. ماموریت به سرانجام می رسد؟

 

 

1593089

 

دیدگاه‌ها