کد خبر : 1750433 | 31 فروردين 1400 ساعت 17:14 | 20.4K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی؛ معاونان‌اجرایی جدید یوفا مشخص‌شدند(عکس)

ناصر الخلیفی و کارل هاینس رومنیگه به شکل رسمی به عنوان معاونان اجرایی جدید یوفا انتخاب شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو روز اخیر تشکیل سوپر لیگ اروپایی و حضور 12 باشگاه بزرگ دنیا در این تورنومنت به مهمترین خبر دنیای فوتبال تبدیل شده است؛ تصمیمی که عصبانیت یوفا و فیفا را به همراه داشته اما سران سوپرلیگ اروپایی و در راس آنها فلورنتینو پرز هرگز از مواضع خود پایین نمی آیند و تاکید می کنند که این رقابت‌ها هر طور که شده برگزار خواهد شد.

 

اما رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره‌آ آنیلی نیز یکی از افرادی محسوب می‌شود که در کنار فلورنتینو پرز وظیفه رهبری سوپرلیگ را بر عهده دارند. این در حالی است که آنیلی تا همین چند روز پیش ریاست اتحادیه باشگاه های اروپایی در یوفا را برعهده داشت اما حالا به دشمن شماره یک این نهاد تبدیل شده است.

 

در روزهای گذشته گمانه زنی هایی پیرامون جانشین احتمالی آنیلی در یوفا مطرح شد. در همین رابطه لحظاتی پیش مشخص شد که کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ و ناصر الخلیفی، مالک و رئیس پاری سن ژرمن، به عنوان معاونان جدید یوفا انتخاب شده‌اند.

 

 

1593123

 

 

گفتنی است بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن دو باشگاهی بودند که رسماً از حضور در سوپرلیگ اروپایی امتناع کردند و احتمالاً این اقدام آنها در انتخابات انجام شده تاثیر بسزایی داشته است.

دیدگاه‌ها