کد خبر : 1750368 | 31 فروردين 1400 ساعت 11:04 | 69.6K بازدید | 6 دیدگاه

حق نداری در مورد YNWA صحبت کنی

حمله کلوپ به نویل؛ خودت فقط دنبال پول هستی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به صحبت‌های گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، در مورد حضور این باشگاه در سوپرلیگ اروپا، واکنش شدیدی نشان داد.

حمله کلوپ به نویل؛ خودت فقط دنبال پول هستی

به گزارش "ورزش سه"، انتشار خبر تشکیل سوپرلیگ اروپا واکنش زیادی را به همراه داشت؛ از جمله صحبت های تند گری نویل که به عنوان کارشناس اسکای اسپورت، با به تمسخر گرفتن شعار معروف لیورپولی ها، "تو هرگز تنها قدم خواهی زد"، مالکان آمریکایی این باشگاه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

در مقابل، کلوپ که در پایان دیدار شب گذشته مقابل لیدز، با اسکای اسپورتس صحبت می‌کرد، اظهارنظر نویل را بی‌انصافی توصیف کرد و گفت:" چیزهایی که گری نویل در مورد "تنها قدم نخواهی زد" گفت، باید ممنوع شود. زیرا ما حق زیادی برای خواندن این شعار داریم. این فقط شعار نیست. او اصلا این مسئله را درک نمی کند.

سوپرلیگ؟ من هم این رقابت ها را دوست ندارم اما در مورد باشگاه های دیگر صحبت نمی کنم. امیدوارم گری نویل جایی روی صندلی داغ مربیگری بنشیند؛ نه فقط جاهایی که پول بیشتر هست. او در منچستریونایتد بود؛ جایی که بیشترین پول را داشت. حالا در اسکای هست که بیشترین پول را دارد."

کلوپ همچنین در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد که او و شاگردانش نقشی در تصمیم گیری برای حضور در سوپرلیگ نداشتند و معتقد است که برای کسی مانند نویل که در مربیگری حضور ندارد، انتقاد کردن آسان تر است.

 

1592055

 

بعد از مصاحبه کلوپ، نویل که در استودیوی اسکای حضور داشت، در پاسخ گفت:" چرا صحبت های من منصفانه نیست؟

در صحبت های دیروزم هیچ توهینی به لیورپول نکردم. صادقانه  بگویم نمی دانم چرا اینقدر به حرف های من فکر می کند. نمی دانم چه چیزی او را اذیت می کند. صحبت های دیروز من یک درخواست برای محافظت از فوتبال در این کشور بود. بزرگترین ناراحتی من از منچستریونایتد و لیورپول بود. بنابراین نمی دانم مشکل او چیست. او در مورد صندلی داغ صحبت کرد. من 25 سال در منچستریونایتد بودم؛ 11 سال در اسکای و برای این رزومه، سخت تلاش کردم."

اما نویل در پایان اینطور نتیجه گیری کرد که در مورد سوپرلیگ، اختلاف نظری با کلوپ ندارد:" ما در واقع در یک طرف ماجرا هستیم. ما در یک تیم هستیم."

این اولین باری نیست که کلوپ در این فصل با کارشناس‌های تلویزیونی درگیری لفظی پیدا می کند. او پیش از این یک درگیری لفظی تند هم با روی کین، دیگر ستاره سابق منچستریونایتد، که از شیوه بازی لیورپول انتقاد کرده بود، داشت.

دیدگاه‌ها