کد خبر : 1748776 | 23 فروردين 1400 ساعت 19:48 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

درگیری نیروهای یگان ویژه و صدا و سیما؛  

دلیل کیفیت پایین تصاویر دیدار سپاهان و نفت MIS

به دلیل مشکلات به وجود آمده کارمندان صدا و سیما و مسئول پخش دیدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان با یگان ویژه، نیمه نخست با یک دوربین فیلمبرداری شد.

دلیل کیفیت پایین تصاویر دیدار سپاهان و نفت MIS

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در استادیوم نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا پرسپولیسی ها که در هند حضور دارند، صدرنشین جدول رده بندی مسابقات باقی بمانند.


اما یکی از اتفاقات ویژه این مسابقه را در نیمه اول شاهد بودیم؛ جایی که تا دقیقه 30 تصاویر تلویزیونی با یک دوربین پخش می شد و کیفیت آن هم بسیار پایین بود، تا هواداران فوتبال به شدت نسبت به این موضوع معترض شوند. 


علت این اتفاق، مشکلات به وجود آمده میان کارمندان سازمان صدا و سیما و نیروهای یگان ویژه بوده است. ظاهرا پس از آخرین میزبانی سپاهان در نقش جهان ، نیروهای یگان ویژه به کارمندان صدا و سیما اعلام کرده اند برای بازی بعدی، باید تعداد نیروهای سازمان کاسته شود، اما در بازی امروز، این اتفاق رخ نداده بود و کارمندان صدا و سیما برای پخش زنده این بازی، با همان تعداد قبلی قصد ورود به نقش جهان را داشتند و همین مسئله منجر به بروز مشکلاتی با نیروهای یگان ویژه شد و در نتیجه آن، 30 دقیقه ابتدایی نیمه نخست با یک دوربین فیلمبرداری شد.


گفتنی است با حل این مشکل در ادامه و در نیمه دوم و دقایق پایانی نیمه اول، بازی به صورت عادی و با دوربین های بیشتری فیلمبرداری شد.

دیدگاه‌ها