کد خبر : 1748710 | 23 فروردين 1400 ساعت 14:54 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

شیمبا بدنبال هت‌تریک برابر السد (عکس)

مهاجم برزیلی و زهر آلود فولاد خوزستان این فرصت را خواهد داشت تا حذف تلخ ۷ سال پیش را در دیدار برابر این تیم جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان باید روز چهارشنبه به مصاف السد قطر برود، شاگردان نکونام پس از پیروزی چهار بر صفر برابر العین با روحیه بالا به این دیدار خواهند رفت و البته می‌دانند که این دیدار داستان خاص خودش را دارد.

 

لوسیانو پریرا که در فصل ۲۰۱۴ لیگ قهرمانان که فولاد توانست از مرحله گروهی صعود کند و به مصاف السد برود حضور داشت، پریرا در آن فصل دور گروهی برای فولاد ۴ گل زد و با آمار درخشان به مصاف السد رفت.

 

فولاد خوزستان در بازی رفت در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه نمایش برتری از خود نشان داد و البته آن دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا همه چیز به بازی برگشت و ورزشگاه غدیر اهواز کشیده شود. ورزشگاه غدیر که ۵۰ هزار نفر را در خود جا داده بود خیلی زود غرق در ناراحتی شد، دو‌شوت ناگهانی السدی‌ها با اشتباهات سوشا مکانی وارد دروازه شد تا فولاد همان ابتدای بازی با دو گل عقب بیفتد. تلاش فولادی ها در نیمه نخست جواب نداد و در دقیقه ۷۶ لوسیانو پریرا گل نخست را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقیقه ۸۶ روی سانتر زیبای ایوب والی گل دوم را زد تا بازی به تساوی کشیده شود اما پس از آن هرچه فولاد زد به در بسته خورد تا در پایان السد صعود کند و فولاد حذف شود. در فصل بعد نیز فولاد در گروه الهلال، السد و بنیادکار قرار گرفت و با حضور در رده سوم از مسابقات خداحافظی کرد. فولاد در قطر 1-0 برابر السد شکست خورد و در اهواز نیز بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1590273

 

حال فرصت خوبی برای فولاد است تا آن دو حذف تلخ را با جواد نکونام جبران کند و بتواند از این تیم امتیاز بگیرد و در پایان از گروه صعود کند. لوسیانو پریرا که اکنون با دو‌گل در جدول گلزنان قرار دارد، این فرصت را خواهد داشت تا سومین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ و البته سومین گلش برابر السد را وارد دروازه سعد الشیب کند، دروازه بانی که در سال ۲۰۱۴ نیز درون دروازه السد حضور داشت.

دیدگاه‌ها