کد خبر : 1747454 | 17 فروردين 1400 ساعت 17:30 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری و تندروان، دستیاران احتمالی آلکنو در توکیو

انتخابی مربیان ملی والیبال بدون رقابت تمام شد!

با انصراف دو مربی از حضور در اردوی تیم ملی والیبال، کار آلکنو برای انتخاب دستیاران ایرانی اش راحت تر شد.

انتخابی مربیان ملی والیبال بدون رقابت تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل که ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال انتخاب شده بود، اعلام شد که او فقط توماس توتولو، دستیار ایتالیایی اش را به ایران می آورد و قرار است دو مربی ایرانی هم در کادرفنی حضور داشته باشند.


فدراسیون با چند مربی جلسه برگزار کرد و در نهایت برترین مربیان لیگ برتری و آن هایی که در سال های اخیر هم سابقه حضور در تیم ملی را داشتند، به اردو دعوت شدند.


در ابتدا این رحمان محمدی راد، سرمربی سپاهان و مربی سابق تیم ملی بود که قید حضور در اردو را زد و دلیلی هم برای کار خود عنوان نکرد. 

 

1588031

 

در حالی که پیمان اکبری نیز با تست کرونای مثبت مواجه شد و از اردو بیرون رفت، انتظار می رفت سعید رضایی در کنار محمدرضا تندروان در روزهایی که هنوز آلکنو به ایران نرسیده، در تمرینات حضور داشته باشد، اما خبر رسید که رضایی هم که در دو سال اخیر با کولاکوویچ در تیم ملی حاضر بود، نمی خواهد امسال در تیم ملی باشد. او دلیل این تصمیم را مشکلات شخصی عنوان کرده تا این روزها تنها محمدرضا تندروان هدایت کننده تمرینات تیم ملی باشد.


البته این اتفاقات کار آلکنو را راحت تر کرد چون قرار بود او دو مربی را از بین این چهار نفر انتخاب کند. حالا به نظر می رسد پیمان اکبری و محمدرضا تندروان مربیان تیم ملی در لیگ ملت ها و المپیک توکیو باشند.

دیدگاه‌ها