کد خبر : 1746853 | 14 فروردين 1400 ساعت 23:41 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: گام بلندی به سوی قهرمانی بود

پپ گواردیولا مدعی شد پیروزی مقابل لسترسیتی گام بلندی به سوی کسب عنوان قهرمانی بود.

گواردیولا: گام بلندی به سوی قهرمانی بود

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج فوق العاده منچسترسیتی در لیگ برتر امشب نیز ادامه یافت و آنها موفق شدند در استادیوم کینگزپاور با دو گل لستر را شکست دهند. پپ گواردیولا در پایان بازی اذعان داشت همیشه به بازیکنانش اعتماد داشته و امشب به آنهایی که کمتر شانس حضور در ترکیب داشته اند میدان داده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "لسترسیتی یک تیم آماده و فوق العاده است. ما در دیدار رفت و در خانه نیز مقابل لستر شرایط دشواری را تجربه کرده و مشکلات زیادی داشتیم، اما امشب نسبت به دیدار رفت صبورتر بازی کردیم. این پیروزی یک گام بزرگ برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر در این فصل محسوب می شود.

 

1584019

 

شما بعد از وقفه بازی های ملی هرگز نمی دانید که بازیکنان تیم تان چه شرایطی دارند، اما من همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم. البته شاید بازیکنان همیشه به من باور و اعتقاد نداشته باشند، اما من همه آنها را دوست دارم. امروز به برخی از بازیکنانم که مدتی بود در ترکیب قرار نگرفته و بازی نکرده بودند اعتماد کرده و آنها در بین بازیکنان اصلی قرار دادم.

 

بازیکنانی که امروز در ترکیب اصلی قرار گرفتند می دانستند که برای رخ دادن دوباره این اتفاق باید عملکرد خوبی در میدان از خود نشان دهند و در حال حاضر همبستگی خوبی بین بازیکنان وجود دارد. لیگ برتر بهترین تورنمنت برای پیروزی و کسب عنوان قهرمانی است. یک فصل 11 ماه طول می کشد و کسب جام بسیار سخت است.

 

حالا ما به قهرمانی نزدیک هستیم و به سه پیروزی دیگر نیاز داریم. من از نحوه تمرینات سرخیو آگوئرو در این هفته خوشحالم و هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. شاید روزی برای کسب یک عنوان به یک گل نیاز داشته باشیم و سرخیو آگوئرو آنجا حاضر باشد."

دیدگاه‌ها