کد خبر : 1746198 | 10 فروردين 1400 ساعت 22:01 | 45.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای دیلی استار

پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب هالند

در انگلیس ادعا می کنند رئال یکی از بازیکنان آکادمی منچسترسیتی را به دقت زیر نظر دارد.

پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب هالند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد تابستان امسال دست به یک خرید بزرگ بزند. پس از اینکه تابستان گذشته رئال هیچ بازیکنی را به خدمت نگرفت، تابستان پیش رو قصد دارد به شکل جدی وارد بازار نقل و انتقالات شود و گزینه اول این باشگاه نیز ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دروتموند است.

 

 

1579355

 

 

بازیکنی که می تواند خط حمله رئال را متحول کرده و به آن جان تازه ای ببخشد. این انتقال البته آسان نخواهد بود. هم رقم جدایی او بسیار بالاست و هم رقبایی چون سیتی، یونایتد و بارسلونا با رئال وارد جنگ خواهند شد.

 

 

1586026

 

 

طبق ادعای دیلی استار، گزینه دوم رئال در صورتی که نتواند هالند را به خدمت بگیرد،  لیام دیلاپ ستاره 18 ساله تیم زیر 23 ساله های منچسترسیتی است.

دیلی استار نوشته است که استعدادیاب های رئال مدتی است که دیلاپ را زیر نظر دارند و اگر هالند به رئال نرود، پیشنهاد باشگاه مادریدی برای دیلاپ جنبه رسمی خواهد گرفت. او فصل جاری در 15 بازی برای تیم دوم سیتی توانسته 20 گل بزند و اغلب نیز با تیم اول تمرین کرده است. پپ گواردیولا خواهان تمدید قرارداد با دیلاپ است اما می داند که اگر پیشنهاد رئال خوب و جدی باشد، حفظ این بازیکن کار ساده ای نخواهد بود.

پدر لیم دیلاپ نیز فوتبالیست بود و سال ها برای ساوتهمپتون و ساندرلند سابقه بازی دارد.

 

 

1586027

 

دیدگاه‌ها