کد خبر : 1746162 | 10 فروردين 1400 ساعت 18:19 | 29K بازدید | 8 دیدگاه

مینو رایولا:

هالند به سیتی نمی‌رود؛ رابطه‌ام با گواردیولا بد است

مدیر برنامه های ارلینگ هالند از رابطه بدش با پپ گواردیولا حرف زد و اینکه بهتر بود ارلینگ هالند سال قبل به جای دورتموند به تیمی بزرگتر و جاه طلب تر می رفت.

هالند به سیتی نمی‌رود؛ رابطه‌ام با گواردیولا بد است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند طی ماه های گذشته باعث شده که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این ستاره نروژی علاقه نشان دهند. گفته می شود که چلسی و رئال‌مادرید از جمله مهم ترین مشتریان هالند محسوب می شوند اما بعید به نظر می‌رسد که دورتموند در این تابستان به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند.

 

 

1586052

 

 

برخی شایعات حاکی از آن است که این امکان وجود دارد باشگاه آلمانی با دریافت 100 میلیون یورو راضی به فروش ارلینگ هالند شود؛ مبلغی که پرداخت آن در شرایط اقتصادی کنونی می‌تواند امر دشواری برای باشگاه ها محسوب شود اما مدیر برنامه ستاره نروژی چنین اعتقادی ندارد.

 

مینو رایولا ایجنت مشهور ایتالیایی که می داند رئال، بارسا و سیتی خواهان جذب هالند هستند، هرگونه احتمال انتقال این ستاره به سیتی را رد کرد چرا که رابطه او با پپ گواردیولا سرمربی سیتی بسیار بد است.

 

 

1583852

 

 

او در این رابطه به نشریه اتلتیک گفت:« مدت هاست که هیچ ارتباطی بین من و پپ گواردیولا وجود ندارد. همه دنیا می دانند که من نسبت به او چطور فکر می کنم و اینکه او هم نسبت به من چه دیدگاهی دارد. گواردیولا مربی بزرگی است ولی این نمی تواند مانعی برای من باشد تا علیه او حرف نزنم. من نظرم را خواهم گفت و این حق را برای خودم قائل هستم.»

 

 

1546843

 

 

رایولا در ادامه گفت:« همه در مورد هالند اشتباه کردند. او سریع تر از حد تصور پیشرفت کرد و شاید من هم نباید در مورد او محتاطانه عمل می کردم. او می توانست به جای دورتموند به باشگاهی بزرگتر نیز برود و همین حالا می تواند برای هر باشگاهی بازی کند. سال گذشته برخی باشگاه ها تردید داشتند و می گفتند او برای سالزبورگ بازی می کند و شاید نتواند همین درخشش را در باشگاهی دیگر تکرار کند ولی خلاف این قضیه ثابت شد.»

 

دیدگاه‌ها