کد خبر : 1745015 | 02 فروردين 1400 ساعت 09:24 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان: عجب کادوی تولدی گرفتم

رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا مدعی شد همه دیدارهای این تیم تا پایان فصل دشوار است.

رونالد کومان: عجب کادوی تولدی گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد در خانه سوسیداد با نتیجه 1-6 به برتری رسیده و اختلاف چهار امتیاز خود با اتلتیکومادرید صدرنشین را حفظ کند. رونالد کومان، سرمربی بارسلونا که ابتدای هفته 58 ساله شد، از بازیکنان خود برای این هدیه تولد شیرین تشکر کرده است.

 

رونالد کومان گفت: "همه بازی های باقیمانده تا پایان فصل هم برای ما و هم اتلتیکومادرید دشوار است و در ضمن نباید فراموش کرد رئال مادرید نیز در بین مدعیان حضور دارد. این کرس کسب عنوان قهرمانی تا پایان فصل هیجان انگیز دنبال خواهد شد.

 

1578463

 

من امیدوارم که همه بازیکنان بتوانند بدون مشکل و مصدومیت از اردو تیم های ملی خود به بارسلونا باز کردند. آنها یک هدیه تولد عالی به من داده اند و همچنین این یک جشن تولد فوق العاده برای یوردی آلبا و آنتوان گریزمان نیز بوده است.

 

من نمی دانم که آیا بارسلونا بهترین تیم لالیگا در مقطع فعلی است یا خیر.ما در بسیاری از بازی ها شکست ناپذیر بوده ایم اما همچنان از اتلتیکو عقب هستیم و این تیم نیز همچنان روند پیشرفت را طی می کد. ما باید ادامه دهیم و رقیبان نیز می خواهند تا آخر مبارزه کنند. دیدارهای دشوار زیادی پیش رو داریم و بهترین کار حفظ روند فعلی و شروع مسابقات با تمرکز فراوان است.

 

بازی با سه مدافع میانی؟ ما خوب بازی کرده و از زمان تغییر سبک دفاعی پیشرفت کرده ایم. اما این روش خطرات خود را دارد. ما برابر سوسیداد از سبک یارگیری مستقیم استفاده کردیم، اما هر گاه مرتکب اشتباه شویم هزینه سنگینی برای ما به همراه خواهد شد."

دیدگاه‌ها