کد خبر : 1744979 | 01 فروردين 1400 ساعت 21:51 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: انتظار زیادی از بازیکنان چلسی نداشتم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی مدعی شد بازیکنان این تیم خسته بوده اند.

توخل: انتظار زیادی از بازیکنان چلسی نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دیداری دشوار با دو گل شفیلد را مغلوب کرده و به نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس راه یافت. توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی بعد از این دیدار فاش کرد از بازیکنانش خیلی انتظار نداشته و آنها بعد از برتری مقابل اتلتیکومادرید خسته شده بودند.

 

توماس توخل گفت: "انتظار عملکرد بهتری دارید؟ بله، اما این چهاردهمین مسابقه پیاپی است و من پس از بازی اتلتیکو احساس کردم که کمی خسته شده ایم که البته این حس کاملا طبیعی است. ما مقابل اتلتیکومادرید از نظر ذهنی نیز شرایط دشواری را سپری کرده بودیم. پس از آن تغییرات زیادی ایجاد شده که البته این تصمیمات توسط من گرفته شده، بسیاری از بازیکنان در حال رفتن به اردوی تیم های ملی خود هستند و باید اتفاقات زیادی را سازماندهی کرد، زیرا بسیاری از موارد نامشخص است.

 

1581881

 

من قبل از این دیدار به بازیکنان گفتم که در این شرایط نباید بیش از حد از خودمان انتظار داشته باشیم. باید با جدیت در میدان ظاهر شده و جزئیات را در نظر بگیرید، اما انتظار فراوانی نداشته باشید. نیمه اول خوب بازی کردیم و در نیمه دوم فرصتی برای کریستین پولیشیچ ایجاد شد که از آن استفاده نکردیم.

 

در ادامه نیز برای دقایق زیادی شرایط دشوار شد. ما به دو موقعیت مهم به حریف دادیم و خوش شانس بودیم که در نهایت موفق به ثبت کلین شیت شدیم. پس از 14 مسابقه شرایط خوب است و از بازیکنانم رضایت دارم."

دیدگاه‌ها