کد خبر : 1742923 | 21 اسفند 1399 ساعت 17:24 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیونتک:

زلاتان دلیل اصلی جدایی ام از میلان بود

ستاره لهستانی میلان که شروع خوبی هم در این باشگاه داشت، سال گذشته ترجیح داد راهی هرتابرلین شود.

زلاتان دلیل اصلی جدایی ام از میلان بود

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف پیونتک فاش ساخت که حضور زلاتان ابراهیموویچ و عدم صبر و شیکبیایی خودش باعث شده تا میلان را ترک کند چرا که با حضور ستاره سوئدی به او فرصت زیادی برای بازی نمی‌رسیده است.

 

 

1446357

 

 

یکی از بهترین مهاجمان چند سال اخیر میلان، پیونتک بود که در ابتدای حضورش در میلان عملکردی بی‌نظیر داشت ما رفته رفته افت کرد و با خرید زلاتان ابراهیموویچ بار سفر را بست و از میلان به هرتابرلین رفت. او دلیل این جدایی را حضور ایبرا در میلان اعلام کرده.

 پیونتک در جدیدترین مصاحبه خود گفت:« دلیل اصلی جدایی من از میلان حضور زلاتان ابراهیموویچ بود. نمی‌توانستم تصور کنم برای 5 یا 6 بازی پیاپی روی نیمکت بنشینم. زمانی که ابراهیموویچ در ترکیب اصلی حضور دارد و به میدان می‌رود تنها به دلیل مصدومیت از زمین بیرون می‌رود. در چند بازی ابتدایی که او در تیم میلان حضور داشت، من حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکردم.»

 

 

1570302

 

 

پیوتک در ادامه افزود:« به من یک فرصت در جام حذفی ایتالیا داده شد. من یک گل زدم و یک پاس گل به هم تیمی‌ها دادم. بر خلاف این عملکرد اما در بازی بعد روی نیمکت نشستم. شاید مشکل من این بود که صبر نداشتم اما این تصمیمی بود که گرفتم.»

دیدگاه‌ها