کد خبر : 1742488 | 19 اسفند 1399 ساعت 13:42 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

از بازیکنانم انتظارات زیادی دارم؛

مگوایر: من کاپیتان پر سر و صدایی هستم

هری مگوایر، کاپیتان ملی پوش منچستریونایتد، در مورد تجربه خود به عنوان کاپیتان شیاطین سرخ صحبت کرد.

مگوایر: من کاپیتان پر سر و صدایی هستم

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر می گوید که او در رختکن تیم هم پر سر و صدا است و از هم تیمی های خود در منچستریونایتد انتظارات زیادی دارد چرا که مصمم است با این تیم جام های قهرمانی زیادی را بالای سر ببرد.

 

اکنون بیش از یک سال است که با تصمیم اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، هری مگوایر بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را بر بازو می بندد و یکی از بازیکنانی بوده که در درخشش دوباره یونایتد در لیگ برتر نقش داشته است.

 

1580322

 

کاپیتان 28 یونایتد مسئولیت بستن بازوبند در چنین تیمی را پذیرفته و اکنون قول داده است که هر چه در توان دارد انجام دهد تا بالاخره به عنوان قهرمانی برسند.

 

منچستریونایتد در دیدار رفت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا روز پنجشنبه به مصاف میلان خواهد رفت و پیش از این بازی مگوایر راجع به تجربه بستن بازوبند در یونایتد گفت: "این امتیاز بزرگی است. احساس می کنم که بسیار خوش شانسم که می توانم این تیم را رهبری کنم و کاپیتان این باشگاه باشم. این افتخار خیلی بزرگی است.

هر چه در توانم باشد می کنم تا کاپیتان موفقی باشم و مشخص است که مهمترین چیز این است که شروع به بالای سر بردن جام های قهرمانی بکنیم و در مسابقات به شکل ادامه دار و باثبات پیروز شویم.

من انتظارات زیادی دارم. مطمئنم که می توانید با بازیکنان زیادی صحبت کنید و آنها به شما خواهند گفت که من خیلی پر سر و صدا هستم. در زمین و در رختکن من پر سر و صدا هستم و با بازیکنانم صحبت می کنم."

 

1580324

 

در آستانه دیدار با میلان، از منچستریونایتد به عنوان یکی از بخت های اصلی قهرمانی در لیگ اروپا نام برده می شود. شیاطین سرخ همچنین در یک هشتم نهایی FA Cup در 21 مارس باید به مصاف لسترسیتی بروند.

 

دیدگاه‌ها