کد خبر : 1742319 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:58 | 41.1K بازدید | 3 دیدگاه

خبر خوب لاپورتا برای بارسایی ها

مسی به من تبریک گفت؛ قولی به ژاوی نداده ام

خوان لاپورتا امروز در مصاحبه با راک 1 فاش ساخت که لیونل مسی پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفته است.

مسی به من تبریک گفت؛ قولی به ژاوی نداده ام

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا طبق گمانه زنی ها توانست برای یک دوره 5 ساله رئیس باشگاه بارسلونا شود. او پیش از این بین سال های 2003 تا 2010 رئیس باشگاه بود و مثل همان مقطع، شروع کار او با دشواری های زیادی همراه است.

18 سال پیش او در حالی رئیس بارسا شد که این تیم سه سال بدون جام را پشت سر می گذاشت. در دوره اول ریاست او نیز بارسا موفق به کسب جام نشد ولی از سال 2005 بود که دوران پرافتخار بارسا شروع شد.

 

 

1579662

 

 

لاپورتا ساعتی پیش در مصاحبه با راک 1 گفت که مسی به وی تبریک گفته است:« بله؛ مسی به من تبریک گفت که البته اقدام خیلی عجیبی هم نیست چون او کاپیتان باشگاه است اما حضور او در انتخابات و پای صندوق رای، استثنایی بود و حاوی یک پیام مهم؛ اینکه او می خواهد بماند.

من تردیدی ندارم که مسی با ما تمدید خواهد کرد؛ هرچند قصد ندارم هیچ فشاری به او وارد کنم. مسی آزاد است هر تصمیمی بگیرد ولی من پروژه برنده خودم را به وی معرفی خواهم کرد تا بیش از پیش ترغیب به ماندن شود.»

 

 

1573641

 

 

لاپورتا در مورد استفاده از ژاوی و جوردی کرویوف گفت:« من به هیچکسی قول همکاری ندادم و هیچ شایعه و حرف و حدیثی را تایید نمی کنم. ابتدا باید همه چیز را در باشگاه بررسی کنم و بعد تصمیم گیری خواهم کرد.

مهمتر از همه، کارکنان فعلی هستند که باید مورد احترام قرار بگیرند و اولین کسانی هستند که با آنها صحبت خواهم کرد. پیام های زیادی گرفته ام و مطمئنم که تبریک ژاوی و کرویف نیز جزوشان است. فعلا می توانم بگویم که فران رِوِرتِر جانشین اسکار گرائو به عنوان مدیر اجرایی خواهد شد.»

 

 

دیدگاه‌ها