کد خبر : 1741522 | 15 اسفند 1399 ساعت 14:03 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آریگو ساکی:

مشکل میلان روحی و مشکل یووه سردرگمی است

آریگو ساکی، سرمربی باتجربه و کهنه کار ایتالیایی، معتقد است که میلان دچار مشکلات روحی و روانی شده و از سوی دیگر یوونتوس نیز با سردرگمی بازیکنان جوانش دست به گریبان است.

مشکل میلان روحی و مشکل یووه سردرگمی است

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی های روسونری و بیانکونری در سری آ، میلان روز چهارشنبه به تساوی 1-1 برابر اودینزه رضایت داد و یک روز قبل یوونتوس موفق به شکست اسپتزیا شد.

هرچند یووه در حال حاضر با یک بازی کمتر 10 امتیاز از اینتر صدرنشین عقب تر است اما ساچی معتقد است که شاگردان پیرلو به رغم پیروزی 3-0 برابر اسپتزیا نتوانستند در آن بازی به اندازه کافی تاثیرگذار باشند.

 

1578817

 

ساکی در ستون ثابتی که در لاگاتزتا دلو اسپورت دارد، نوشت: "هنوز در بازی یوونتوس بلاتکلیفی وجود دارد، آنها برابر اسپتزیا پیروز شدند اما نتوانستند قانع کننده بازی کنند. آنها در طول 9 سال گذشته انگیزه  و قدرت زیادی داشته اند.

آنها صرف نظر از سبک بازی و شایستگی، مصمم بودند که پیروز شوند. یوونتوس می خواست با تکیه بر جنگجویانش که همگی شخصیت هایی فوق العاده دارند، از هر طریق ممکن موفق شود. بعضی قهرمانان می توانند یک تنه بازی ها را ببرند.

رک بگویم، قضاوت سبک بازی یوونتوس سخت است و حتی بازیکنان جوانی که در تابستان به این تیم پیوسته اند هنوز سردرگم به نظر می رسند. احساس می کنم که آنها تیمی را یافته اند که به تاریخ باشکوه این باشگاه خیانت می کند!"

 

به نظر آریگو ساکی اوضاع برای روسونری هم بهتر از این نیست.

 

1578815

 

ساکی در مورد میلان نوشت: "بعد از یک برد قانع کننده برابر رم، آنها برابر اودینزه به مشکل خورده بودند. به نظر می رسید که بحران کوچکشان را پشت سر گذاشته باشند اما در واقع اینطور نبود. مشکل آنها فیزیکی نیست بلکه ذهنی و روحی است.

موفقیت هایی که به آن عادت نداشته اند و طلب پیروزی می تواند باعث ایجاد استرس شود. روز چهارشنبه آنها هیچ عزم و اراده ای، سرعت، میل به حمله و ریتم و هماهنگی نداشتند.

در نتیجه تیم هیچ نظمی نداشت. بازیکنان زیادی توپ را خیلی طولانی و بیش از حد در اختیار خود نگه می داشتند و ارتباط و پاسکاری آنها تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته بود. بقیه هم سعی می کردند دیریبل بزنند وقتی که بهتر بود پاس بدهند و از این قبیل مشکلات.

حرکات بدون توپ بسیار کمی وجود داشت. مهاجمان از هم خیلی فاصله داشتند و کار مدافعان اودینزه را آسان کرده بودند. آنته ربیچ تبدیل به سایه ای از آن مهاجمی که برابر رم بازی کرد شده بود و رافائل لئائو نیز حرکات بسیار کمی داشت."

دیدگاه‌ها