کد خبر : 1741515 | 15 اسفند 1399 ساعت 13:40 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

2 راهکار خوان لاپورتا برای ماندنی کردن مسی

لیونل مسی در پایان فصل قراردادش تمام می شود و نامزدهای ریاست بارسا هر کدام راه و روش خود را برای متقاعد کردن او به تمدید قرارداد دارند.

2 راهکار خوان لاپورتا برای ماندنی کردن مسی

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا نامزد اصلی کسب ریاست باشگاه بارسلونا محسوب می شود. او در نظرسنجی ها از ویکتور فونت و تونی فریکسا پیش است و یکشنبه احتمالا بار دیگر رئیس بارسلونا خواهد شد. او بین سال های 2003 تا 2010 نیر رئیس بارسلونا بود.

 

 

1566196

 

 

طبق ادعای دیلی میل، اگر خوان لاپورتا رئیس بارسلونا شود، سرخیو آگوئرو را از منچسترسیتی جذب خواهد کرد. ستاره 32 ساله آرژانتینی در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و هنوز تمایلی به تمدید نشان نداده است.

در واقع این یکی از ترفندهایی است که لاپورتا برای ماندنی کردن لیونل مسی به کار خواهد بست. جذب دوست صمیمی مسی و آوردن او به بارسلونا به احتمال زیاد مسی را راضی به تمدید خواهد کرد.

 

 

1578806

 

 

همچنین ال چیرینگیتو نیز ادعا کرده است که لاپورتا روز گذشته با مسی صحبت کرده و به وی قول داده است که هر کاری خواهد کرد تا ارلینگ هالند را نیز به بارسلونا بیاورد.

 

 

1575188

 

 

لیونل مسی در هفته های اخیر به فرم خوب خود برگشته و با روند خوبی که بارسا پیدا کرده بعید نیست که در پایان فصل او قراردادش را تمدید کند. در کاتالونیا بر این اطمینانند که مسی حالا نزدیک تر از همیشه به ماندن است و جذب آگوئرو هم این احتمال را بیش از پیش تقویت خواهد کرد. آگوئرو زمانی برای اتلتیکو بازی می کرد و به خوبی با فضای بازی در لالیگا آشناست. او از 2011 در عضویت سیتی قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها