کد خبر : 1741514 | 15 اسفند 1399 ساعت 13:36 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

دیگو فورلان؛

جای سوارز در بارسا مثل جای رونالدو در رئال خالی است

دیگو فورلان، ستاره سابق اتلتیکو مادرید و اروگوئه، معتقد است که کاتالان ها با از دست دادن سوارز اشتباه بزرگی مرتکب شده اند.

جای سوارز در بارسا مثل جای رونالدو در رئال خالی است

به گزارش "ورزش سه"، از زمان جدایی تلخ لوییس سوارز از بارسلونا در تابستان گذشته و پیوستن این مهاجم اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید، تنها لیونل مسی، کاپیتان افسانه ای بارسا، توانسته بیشتر از او در لالیگا گلزنی کند.

 

دیگو فورلان معتقد است که نخستین فصل بارسلونا بدون سوارز، یادآور مشکلاتی بود که رئال مادرید پس از پیوستن کریس رونالدو به یوونتوس دچارشان شد.

فورلان همچنین می گوید که تصمیم بارسا بر جدا شدن از سوارز هیچ ربطی به عملکرد این بازیکن در زمین بازی نداشت.

بارسا اکنون با پنج امتیاز کمتر در تعقیب اتلتیکو مادرید صدرنشین است و اتلتیکو نیز پیشتازی خود در لالیگا را مدیون گل های حساس و سرنوشت سازی است که سوارز در این فصل به ثمر رسانده است.

 

1578804

 

فورلان راجع به تصمیم بارسا و فروش سوارز گفت:"البته که این اشتباهی عظیم بود. به محض اینکه بارسلونا گفت می خواهد سوارز را بفروشد من می دانستم که مرتکب اشتباهی مهلک می شوند.

تنها چیزی که من می دانم این است که مشکل بارسا با سوارز ربطی به عملکرد او در زمین بازی نداشت. من به او پیام دادم و گفتم "ببین تو اولی یا آخری نیستی. باید همچنان خودت باشی. تو نیازی نداری که هیچ چیز را به کسی ثابت کنی. در اتلتیکو مادرید فقط کار خودت را بکن."

 

اما وقتی بابت کاری که نکرده ای بی گناه مجازات شوی، وقتی هنوز در فرمی عالی هستی و خیلی خوب بازی می کنی، معلوم است که هدفت می شود اینکه نشان دهی هنوز می توانی نمایشی عالی داشته باشی."

 

فورلان معتقد است که وضعیت این فصل بارسلونا شبیه به وضعیت فصل 19-2018 رئال مادرید پس از رفتن کریس رونالدو به یوونتوس است.

 

1578802

 

فورلان افزود: "جای لوییس در بارسلونا خالی است، درست مثل وقتی که کریستیانو رونالدو از رئال مادرید رفت. فقط این نبود که کریس رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، از رئال رفته باشد، رئال همچنین 50 گل در هر فصل را از دست داد.

 

پس اگر بازیکنی مثل رونالدو یا سوارز را می فروشید، باید جای خالی آنها را با دو بازیکن پر کنید و تازه ریسک هم دارد چون آنها باید با تیم سازگار شوند.

به محض اینکه کریستیانو از رئال مادرید رفت دیگر هیچوقت اوضاع برای رئال آسان نشد و حالا برای بارسلونا هم همین اتفاق افتاده است."

 

 

دیدگاه‌ها