کد خبر : 1741497 | 15 اسفند 1399 ساعت 12:16 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام عجیب هیئت فوتبال سیرجان قبل از دربی کرمان؛

ربیعی نشست خبری را تحریم کرد

صفحه رسمی هیئت فوتبال سیرجان در اینستاگرام پیش از برگزاری دربی کرمان، اقدام به خبررسانی های عجیبی علیه مس رفسنجان کرده است.

ربیعی نشست خبری را تحریم کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، صفحه رسمی هیئت فوتبال سیرجان پیش از مصاف گل گهر و مس رفسنجان، اقدام به انتشار خبرهایی در مورد رقم قرارداد مهدی کیانی خرید جدید نارنجی پوشان کرمانی کرده و بازیکنان این تیم را نیز تگ کرده است.


این  اتفاق در حالی رخ داده که پرداختن به چنین مسائلی معمولا در حوزه اختیارات هیئت های فوتبال نیست و به همین دلیل محمد ربیعی سرمربی نارنجی پوشان حضور در نشست خبری پیش از دربی کرمان را تحریم کرده و در کنفرانس حضور پیدا نخواهد کرد.

 

1578776


در بازی رفت دو تیم نیز حاشیه های زیادی قبل از این دربی کرمانی ایجاد شد، که حول محور محل اقامت گل گهرسیرجان در رفسنجان بود؛ با این حال اعضای تیم فوتبال مس، هتل محل اقامت خود را در اقدامی میهمان نوازانه خالی کردند تا گل گهری ها که نسبت به کیفیت سایر هتل های شهر رفسنجان انتقاد داشتند، بتوانند در بهترین هتل شهر مستقر شوند.


پس از این ماجراها البته تیم های دیگر نظیر تراکتور، استقلال و سپاهان نیز برای مصاف با مس به رفسنجان سفر کردند، ولی برخلاف گل گهر که حاضر به اقامت همزمان با تیم میزبان نشده بود، در هتل هیلان که تنها هتل  مناسب شهر به شمار می رود، مستقر شدند.


حالا و در آستانه دیدار برگشت دربی کرمان در لیگ بیستم، با اقدامی که صفحه رسمی هیئت فوتبال سیرجان انجام داده، حاشیه های جدیدی این بازی را تحت تاثیر خودش قرار داده و به نظر می رسد اینبار دیگر مسی‌ها قصد کوتاه آمدن ندارند.

دیدگاه‌ها