کد خبر : 1741496 | 15 اسفند 1399 ساعت 11:58 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گذشته غرق نشو؛

توصیه توماس توخل به تیمو ورنر

پس از پیروزی 1-0 چلسی برابر لیورپول با گل میسون مونت، توماس توخل، سرمربی چلسی، به تیمو ورنر، گلزن این تیم، که مدتی است با مشکلاتی در گلزنی روبه‌رو است توصیه کرده که زیاد به بدشانسی‌های گذشته برابر دروازه فکر نکند.

توصیه توماس توخل به تیمو ورنر

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب چلسی برابر لیورپول، این تیمو ورنر بود که برای نخستین بار توانست دروازه قرمزها را در آنفیلد باز کند، اما VAR گل او را آفساید تشخیص داد و رد کرد. چلسی در نهایت با گل دقیقه 42 میسون مونت لیورپول را در خانه شکست داد و به رده چهارم جدول صعود کرد اما تیمو ورنر به رغم نمایش درخشانی که داشت نتوانست بار دیگر دروازه آلیسون را باز کند.

 

1578771

 

سرمربی چلسی از ورنر خواست تا در گذشته غرق نشود و به بدشانسی های گذشته برابر دروازه حریفان فکر نکند. او اضافه کرد تا زمانی که ورنر با تمام وجود برای چلسی تلاش کند، در استمفورد بریج موفق خواهد بود.

 

توخل پس از این بازی با ابراز رضایت از عملکرد ورنر گفت: "من در تمرینات از تمام بازیکنان 100 درصد توانشان را طلب می کنم و اجازه نمی دهم کسی برای خودش دلسوزی کند. تیمو استعداد فوق العاده ای است. او در یکی از بهترین تیم ها و لیگ های دنیا بازی می کند بنابراین باید به وی زمان داد و نباید خیلی نگرانش بود.

 

1578772

 

اگر او تمام تلاش خود را بکند می تواند به آن سطح از آمادگی ذهنی برسد که بتواند در بالاترین سطح ممکن بازی کند.

ما دقایقی که او موفق به گلزنی نشده است را نمی شماریم، برای من و شیوه ای که در اداره تیم دارم، این مشکلی نیست."

دیدگاه‌ها