کد خبر : 1738527 | 30 بهمن 1399 ساعت 20:57 | 37.8K بازدید | 1 دیدگاه

جیمی کاراگر:

لیورپول برای امباپه سکوی پرشی عالی به سوی رئال است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که لیورپول هنوز این شانس را دارد که کیلیان امباپه، ستاره PSG، را به آنفیلد ببرد.

لیورپول برای امباپه سکوی پرشی عالی به سوی رئال است

به گزارش "ورزش سه"، پس از هت تریک در دیدار PSG برابر بارسلونا در چمپیونزلیگ، نام کیلیان امباپه دوباره بر سر زبان ها افتاده است و جیمی کاراگر معتقد است که لیورپول می تواند این بازیکن برنده جام جهانی را برای رفتن به آنفیلد متقاعد کند.

 

کاراگر می گوید که به نظر می رسد سرنوشت امباپه و رئال مادرید به یکدیگر گره خورده است، اما با این وجود معتقد است که لیورپول می تواند یک سکوی پرش عالی برای ستاره 22 ساله فرانسوی پیش از رفتن به سانتیاگو برنابئو باشد.

 

کاراگر گفت: "شوخی نمی کنم. این حقیقت است که لیورپول وقتی که امباپه هنوز در موناکو بازی می کرد شانس خوبی برای امضای قرارداد با او داشت. می دانم که یورگن کلوپ در آن زمان با امباپه صحبت کرده بود و مطمئنم دیگر باشگاه ها نیز با او حرف زده بودند.

 

وقتی لیورپول در فینال چمپیونزلیگ بود و قهرمان چمپیونزلیگ شد، فکر می کنم که همه بازی لیورپول را آنجا با یورگن کلوپ و هواداران این تیم در آنفیلد تماشا کردند، به نظرم اگر بخواهید قبل از رفتن به رئال مادرید به باشگاهی در انگلیس بیایید حتما لیورپول را انتخاب می کنید.

 

1574041

 

به نظر من اینکه امباپه بالاخره در رئال مادرید بازی خواهد کرد یک واقعیت تضمین شده است، اما من همیشه فکر کرده ام که لیورپول مقصدی عالی برای بازیکنی مثل او قبل از برداشتن قدم بعدی است.

 

انتخاب از بین لیورپول یا منچسترسیتی خواهد بود چرا که آنها دو تیم برتری هستند که در لیگ برتر می بینید. اما وقتی لیورپول در آنفیلد و در چمپیونزلیگ بازی می کرد او در شبکه های اجتماعی چیزهایی را راجع به آنها پست کرده بود و این همه ما را کمی هیجان زده کرد."

 

امباپه تا تایستان سال 2022 با PSG قرارداد دارد و هنوز با تمدید قرارداد با این تیم موافقت نکرده است. هت تریک فوق العاده امباپه برابر بارسا او را به آمار 111 گل در 153 بازی برای باشگاه پاریسی رساند.

 

 

دیدگاه‌ها