کد خبر : 1738094 | 28 بهمن 1399 ساعت 18:51 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الهلال، گزینه مربیگری پارما شد

رزوان لوچسکیو که چند روز پیش پس از توافق با مسئولان الهلال از این تیم جدا شد، در آستانه مربیگری در سری آ ایتالیاست.

سرمربی الهلال، گزینه مربیگری پارما شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب نتایج ضعیف طی هفته های گذشته، مدیران الهلال تصمیم گرفتند رزوان لوچسکیو مربی پرافتخار خود را از کار برکنار کنند. لوچسکیو که با الهلال به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی لیگ عربستان و جام حذفی این کشور دست یافته بود، با وجود حضور در رتبه سوم جدول، پس از توافق با مدیران الهلال، از سمتش کنار رفت.


پس از جدایی لوچسکیو از جمع آبی های ریاض، شایعات پیرامون آینده کاری این مربی مطرح و حتی عنوان شد که ممکن است این سرمربی رومانیایی سر از تیم رقیب الهلال یعنی النصر دربیاورد که این روزها با مربی موقت خود در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان حضور پیدا کرده است.


اما امروز صبح روزنامه Sport چاپ رومانی در خبری مدعی شد که باشگاه پارما ایتالیا به دنبال جذب رزوان لوچسکیو است تا با این سرمربی، از خطر سقوط به سری بی ایتالیا نجات پیدا کند.

 

1573267


لوچسکیو نزدیک به 30 سال پیش و در زمان بازیگری، عضو تیم ای.سی کرما ایتالیا بود که اکنون در سری دی ایتالیا حضور دارد و حالا رسانه های رومانیایی خبر داده اند که این سرمربی قصد دارد پس از سالها دوباره به فوتبال ایتالیا بازگردد تا هدایت پارما را برعهده بگیرد.


نکته جالب اینکه میرکا لوچسکیو سرمربی فعلی دیناموکیف اوکراین که تنها 22 عنوان قهرمانی با شاختار دونتسک اوکراین را در کارنامه دارد، پدر رزوان لوچسکیو است. میرکا در سال 1998 هدایت اینترمیلان ایتالیا را برعهده داشت و علاوه بر این، هدایت تیم های ایتالیایی نظیر پیزا، رجینا و برشا را در کارنامه دارد و اکنون لوچسکیو پسر قصد دارد همچون پدرش در فوتبال ایتالیا مربیگری کند.


پارما در رده نوزدهم جدول بیست تیمی سری آ ایتالیا قرار دارد و پس از برتری مقابل جنوا در هفته نهم، از 10 آذر ماه تاکنون و در 14 بازی بعدی هرگز رنگ پیروزی را ندیده و با 10 شکست و 4 تساوی، عملکرد بسیار بدی را از خود نشان داده است و حالا مسئولین این تیم به دنبال حضور لوچسکیو در این تیم هستند تا از سقوط به سری بی فرار کنند.

دیدگاه‌ها