کد خبر : 1737709 | 26 بهمن 1399 ساعت 23:37 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبختی العربی با پنالتی مهرداد؛

محمدی با کمک جانشین ترابی گل زد!

مهاجم ایرانی العربی تک گل برتری تیمش مقابل الوکره را به ثمر رساند.

محمدی با کمک جانشین ترابی گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی پس از وقفه ۲۵ روزه رقابت‌های لیگ ستارگان قطر و در حالی که برخلاف مسابقات اخیرش مهدی ترابی را به دلیل جدایی از این تیم در اختیار نداشت و تنها از مهرداد محمدی در ترکیب خود بهره می‌برد، به مصاف الوکره رفت.

 

بازی‌های هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر از ساعت ۱۹:۴۵ یکشنبه شب با انجام دو دیدار همزمان به پایان رسید که در یکی از آنها، العربی در حضور ثابت مهرداد محمدی و در شرایطی که یوسف المساکنی را برای نخستین بار به‌عنوان جانشین مهدی ترابی در اختیار داشت، مقابل تیم رده دهمی الوکره قرار گرفت.

 

نیمه اول این مسابقه گلی به همراه نداشت، اما در نیمه دوم فشار حملات العربی بهتر شد و این تیم که در ورزشگاه حمید الکبیر نمایش بهتری از الوکره ارائه کرده بود، توانست روی یکی از موقعیت‌هایش صاحب ضربه پنالتی شود.

 

 

1572728

 

 

حرکت تند و تیز یوسف المساکنی که به‌عنوان بازیکن قرضی از الدحیل به العربی آمده، منجر به اعلام خطای پنالتی برای این تیم در دقیقه ۷۶ شد که این فرصت را مهرداد محمدی با شوت زمینی پای چپ به سمت راست دروازه تبدیل به گل کرد.

 

در ادامه یاران محمدی موفق شدند برتری یک بر صفر را حفظ کنند و به پیروزی خانگی مقابل الوکره برسند تا ۲۳ امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به الاهلی در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر بایستند.

 

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی العربی که پس از چهار هفته و در دیدار با الوکره موفق به گلزنی دوباره برای تیمش شد، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۷ رساند تا در رتبه پنجم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قرار بگیرد.

 

دیدگاه‌ها