کد خبر : 1736166 | 19 بهمن 1399 ساعت 10:55 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی گتوزو از اشتباهات تکراری ناپولی

گتوزو: ما به پای خود‌مان شلیک کردیم

پس از باخت 2-1 ناپولی برابر جنوا، گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی، گفت که باخت‌های این تیم در واقع انگار از روی هم کپی شده اند!

گتوزو: ما به پای خود‌مان شلیک کردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ناپولی پس از باخت برابر جنوا به طور کامل در بحران فرو رفته است. شاگردان گتوزو در هفت مسابقه از بیست مسابقه ای که تاکنون در این فصل از سری آ برگزار کرده اند، شکست خورده اند.

ناپولی در همان نیمه اول با دبل گوران پاندف در دقایق 11 و 26 بازی، کنترل بازی را از دست داد و گل ماتئو پولیتانو در دقیقه 79 که اختلاف را به یک گل رساند نیز تسلی اندکی برای گتوزو و شاگردان او بود.

 

1570142

 

گتوزو پس از این شکست گفت: "چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. من فوتبال بازی کرده ام، می دانم که ممکن است اشتباه کنی، اما ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم و وقت نداریم در تمرینات روی این موضوعات کار کنیم.

 

در واقع ما خودمان هر دو موقعیت گل هایی که خوردیم را علیه خودمان به وجود آوردیم. در مقطع کنونی زیاد این اشتباه را تکرار می کنیم و این واقعا آزاردهنده است چرا که باخت های ما در واقع از روی هم فتوکپی شده اند.

 

ما باید روی اشتباهات‌مان کار کنیم. مسئله این است که ما اصلا تمرین نمی کنیم، ما فقط بین بازی ها ریکاوری می کنیم. اما ما تنها کسانی نیستیم که در این موقعیت هستند.

 

ما چندین ضربه از راه دور زدیم، چهار پنج بار به محوطه جریمه حریف نفوذ کردیم، اما بعد خودمان به پای خودمان شلیک کردیم. خیلی ناراحت کننده است که ما اینهمه فرصت های زیادی را خلق می کنیم اما نمی توانیم گل بزنیم، بعد توپ را تقدیم حریف می کنیم و گل می خوریم.

 

من نگرانم چرا که آمار و ارقام دروغ نمی گویند و این اولین باری نیست که ما موقعیت های زیادی ایجاد کرده ایم، گل نزده ایم و در مقابل گل خورده ایم. چند وقتی است که این اتفاق مدام می افتد و ما باید در قبال آن کاری کنیم."

دیدگاه‌ها