کد خبر : 1735692 | 17 بهمن 1399 ساعت 10:28 | 61.6K بازدید | 4 دیدگاه

عصبانیت آقای خاص بعد از شکست مقابل چلسی

خشم مورینیو: تو لیاقت جواب شنیدن را نداری

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، در مقابل سوال خبرنگاری که پرسید چرا گرت بیل در بازی شب گذشته برابر چلسی غایب بود، از کوره در رفت.

خشم مورینیو: تو لیاقت جواب شنیدن را نداری

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، مهاجم تاتنهام، در بازی شب گذشته این تیم برابر چلسی از روی نیمکت شکست 1-0 هم تیمی های خود را تماشا کرد.

در حالی که تاتنهام به شدت تحت تاثیر غیبت هری کین، کاپیتان این تیم، در اثر مصدومیت قرار گرفته بود، مشخص شد که سوالی که برای همگان پیش آمده و بارها تکرار شد، در مورد غیاب گرت بیل است! موضوعی که به شدت اعصاب مورینیو را به هم ریخت.

 

1569384

 

البته نمایش ضعیف شاگردان مورینیو نیز مزید بر علت شد تا این سرمربی پرتغالی در برابر سوالات متعدد کنترل خود را از دست داده و جواب تندی به یکی از خبرنگاران بدهد.

شاگردان مورینیو در نیمه اول نمایش بسیار ضعیفی داشتند و چلسی توانست با گلزنی جورجینهو از روی نقطه پنالتی، با برتری به رختکن برود. در نیمه دوم بازی متعادل تر پیشرفت و تاتنهام نیز موقعیت های خوبی روی دروازه چلسی ایجاد کرد، از جمله ضربه سر وینیسیوس در دقیقه 87 بازی که از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

1569378

 

اما حتی با وجود مصدومیت هری کین نیز، ژوزه مورینیو باز هم مایل به استفاده از گرت بیل و تزریق خلاقیت به بازی تاتنهام نبود و با خشم و عصبانیت به سوال خبرنگاران راجع به بی اعتنایی خود به گرت بیل پاسخ داد.

 

1569385

 

مورینیو در پاسخ به خبرنگار تلویزیونی که از او پرسید چرا بیل را به بازی نفرستاده، گفت: "سوال خوبی است... اما تو لیاقت شنیدن پاسخ را نداری!"

تاتنهام ممکن بود با حضور گرت بیل در بازی به نتیجه بهتری از شکست 1-0 دست پیدا کند و به طور حتم اوضاع با حضور بیل در زمین بدتر از آنچه که بود نمی شد.

دیدگاه‌ها