کد خبر : 1734669 | 11 بهمن 1399 ساعت 21:40 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: برای رسیدن به 500 برد دیگر می جنگم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی معتقد است تیمش در یک دیدار دشوار به پیروزی رسیده است.

گواردیولا: برای رسیدن به 500 برد دیگر می جنگم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی که در مقطعی از فصل حتی تا رتبه دوازدهم جدول نیز پایین آمده بود، اکنون صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. شاگردان پپ گواردیولا امروز نیز موفق شدند در یک دیدار دشوار با تک گل گابریل ژسوس، شفیلد یونایتد قعر نشین را شکست دهند تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده باشند.

 

پپ گواردیولا که پیش از مسابقه نیز به تمجید از شفیلد یونایتد پرداخته بود، پس از پیروزی خفیف امروز نیز این کار را تکرار کرد و گفت: " وقتی شفیلد یونایتد را در انتهای لیگ می بینید، می فهمید که چرا این لیگ سخت ترین لیگ جهان است. ما در هر بازی با آنها کلنجار رفته ایم. به لحاظ بدنی و سازماندهی تیم کریس وایلدر بسیار فوق العاده است.

 

 

1567660

 

 

با این حال تعهد ما در بازی امروز فوق‌العاده بود و واقعاً خوب بازی کردیم. من از بازیکنان بسیار سپاسگزارم. پیروزی مقابل شفیلد کار دشواری بود اما موفق به انجام آن شدیم."

 

پپ گواردیولا در ادامه گفت: " شفیلد یونایتد تیم بسیار سرزنده و شادابی است. نتیجه ای که در بازی امروز به دست آوردیم نشان می دهد که هرگز کار ساده ای نداشتیم. در واقع این نتیجه گویای همه چیز در مورد کریس وایلدر و تیمش است. ما می‌دانستیم که این یکی از سخت ترین بازی های فصل خواهد بود و همین اتفاق نیز رخ داد. شرایط مقابل آنها بسیار دشوار است چرا که با 10 نفر دفاع می کنند."

 

 

1567696

 

 

رسیدن به رکورد 500 پیروزی به عنوان سرمربی: "برای کسب 500 پیروزی دیگر می جنگم."

دیدگاه‌ها