کد خبر : 1734559 | 11 بهمن 1399 ساعت 18:35 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا

بسیاری انتقال لوئیس سوارز از بارسا به اتلتیکو را یک سرقت بزرگ در تاریخ فوتبال می دانند. شروع عالی این بازیکن، تثبت کننده چنین ادعایی است.

بهترین شروع سوارز؛ سرقت قرن اتلتیکو از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید، باشگاه و هواداران از عملکرد خرید بزرگ تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی خوشحال هستند. از لوئیس سوارز صحبت می کنیم که مهره کلیدی برای اتلتیکو صدرنشین لالیگا به حساب می آید. گل های مهاجم اروگوئه ای به خصوص در بازی های اخیر برای روخی بلانکو حیاتی بوده اند.

 

 

1566101

 

 

سوارز همراه با ال نصیری بهترین گلزن لالیگا تا به اینجا با 12 گل است. او تنها به 18 ضربه در چارچوب نیاز داشته تا بتواند این تعداد گل را به ثمر برساند یعنی 66 درصد ضرباتش موثر بوده اند. مهاجم اروگوئه ای بهترین شروع را در دوران ورزشی اش داشته است. نه در لیورپول، نه آژاکس، نه خرونینخن و یا بارسا نتوانسته بود در 15 بازی نخست این تعداد گل به ثمر برساند.

 

طبق نظرسنجی موندو دپورتیوو، در دوران مربیگری دیه گو سیمئونه در اتلتیکو تنها یک بازیکن تاثیرگذارتر از سوارز بوده است. کاربران این سایت، رادامل فالکائو را بالاتر از مهاجم اروگوئه ای دیدند. در فصل (12-2011) که سرمربی آرژانتینی از نیم فصل هدایت قرمز و سفیدپوشان را بر عهده گرفت، فالکائو فوق العاده عمل کرد، 36 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. او شش بار دبل و دو بار هت تریک کرد. 

 

 

1567518

 

 

فالکائو 51.8 درصد آرا را به خود اختصاص داد و سوارز با 37.6 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. بازیکن بعدی فرناندو تورس است که با 4.5 درصد در رتبه سوم دیده می شود. البته تنها نباید به این آرا بسنده کرد. 

همچنین سوارز میانگین 0.79 درصد گل در هر بازی را به ثبت رسانده و بالاتر از او فالکائو با 0.82 درصد قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها