کد خبر : 1732808 | 03 بهمن 1399 ساعت 14:15 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

داستان تیری که کاوانی از چله کمان رها می‌کند

ادینسون کاوانی، ستاره منچستریونایتد، داستان شادی پس از گل خود را فاش کرد.

داستان تیری که کاوانی از چله کمان رها می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی داستان شادی پس از گل خود و شبیه‌سازی پرتاب تیر از کمان پس از هر بار باز کردن دروازه حریفان را توضیح داده است.

کاوانی که در طول هفت سال حضورش در PSG موفق به زدن 200 گل در 300 بازی شده بود، در منچستریونایتد نیز موفق ظاهر شده. هر کاوانی چند در ابتدا تنها به عنوان بازیکن ذخیره برای یونایتد به میدان می رفت اما این مهاجم 33 ساله خیلی روزد توانست اعتماد سولسشر را به خود جلب کند.

ادینسون کاوانی تا به اینجا در 17 بازی خود برای شیاطین سرخ 5 بار گلزنی کرده و آخرین گل او در پیروزی 1-2 منچستریونایتد برابر فولام به ثمر رسید.

 

1564705

 

شادی پس از گل مخصوص کاوانی و گرفتن ژست کمانداری که تیری را از چله کمان رها می کند، همواره به عنوان اشاره ای به دقت فوق‌العاده کشنده کاوانی در مقابل دروازه تعبیر می شد. مهاجم اروگوئه‌ای یونایتد اما اکنون توضیح داده که معنای عمیق تری پشت این شادی پس از گل نهفته است.

کاوانی گفت: "داستان‌اش کمی طولانی است و یک جورهایی به تاریخ کشورمان برمی گردد و مردم بومی آنجا؛ چاروآها. وقتی دخترم ایندیا به دنیا آمد، نام او اشاره کوچکی به مردمان بومی اروگوئه‌ای من، چاروآها بود. آن تیری که بیرون می کشم و سپس شلیک می کنم، شادی پس از گلی است که همه اینها را در بر می گیرد؛ مخلوطی از نام دخترم و مردمان بومی سرزمینم. معنای خاصی دارد، در پایان هر شادی، من حتما آن تیر را بیرون می کشم و شلیک می کنم."

 

1564706

 

منچستریونایتد روز یکشنبه در اولدترافورد در دور چهارم رقابت های FA Cup میزبان لیورپول است و ادینسون کاوانی یکی از امیدهای سولسشر به گلزنی در این بازی است.

دیدگاه‌ها