کد خبر : 1732743 | 02 بهمن 1399 ساعت 13:35 | 82.1K بازدید | 5 دیدگاه

عشق بازی با جام؛ طعنه به رئال؟

رونالدو خوش‌ اشتها و حریص‌تر از همیشه

در شبی که رئال مادرید مقابل تیم دسته سومی و ناشناخته آلکویانو شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، رونالدو با یوونتوس به یک جام رسید.

 رونالدو خوش‌ اشتها و حریص‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته برای هواداران رئال مادرید شب تلخی در تاریخ این باشگاه بود. جایی که آنها در دیداری که به نظر می رسید برایشان آسان به پایان برسد، در نهایت مقابل تیم 10 نفره و دسته سومی آلکویانا تن به شکست دادند و از رقابت های کوپا دل ری کنار رفتند.


اما بیش از هزار کیلومتر آنطرف تر و در استادیوم ماپی  چیتا دل تریکولوره در شهر رجیو امیلیا تیم های یوونتوس و ناپولی در دیدار فینال سوپرکاپ ایتالیا به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر یوونتوس به پایان رسید و نکته مهم آن، بالای سر بردن جام توسط کریستیانو رونالدو بود.

 

1564592


پس از جدایی رونالدو از رئال مادرید، همواره صحبت هایی مبنی بر اینکه آیا قوهای سفید پس از رفتن این فوق ستاره دچار ضعف شده اند یا خیر، به بحثی دائمی میان اهالی فوتبال در اقصی نقاط جهان تبدیل شده بود. بحثی که هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید.


پس از جدایی رونالدو از جمع مادریدی ها، شاگردان زیدان در رقابت های لالیگا عنوان سوم را از آن خود کردند، در نیمه نهایی کوپا دل ری با شکست برابر بارسلونا از جام کنار رفتند و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست سنگین مقابل آژاکس حذف شدند. اما رونالدو با یوونتوس به مقام قهرمانی سری آ ایتالیا و سوپر کاپ این کشور دست یافت.

 

1564595

 


اما در فصل گذشته رئال مادرید و رونالدو با هم به قهرمانی رقابت های لالیگا و سری آ دست یافتند و هواداران مادریدی تا حدودی خلا رونالدو را فراموش کرده بودند اما در دیدار شب گذشته و تقارن زمانی قهرمانی فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با حذف تیم زیدان مقابل یک تیم دسته سومی باز هم باعث شد تا هواداران رئال مادرید به روزهای باشکوه تیمشان با رونالدو فکر کنند.


در دیدار سوپر کاپ ایتالیا که شب گذشته برگزار شد، کریستیانو رونالدو روی تیزهوشی و نبوغ فردیش، روی خط شش قدم بدون مزاحم، منتظر تصاحب توپ ماند و اشتباه خط دفاعی ناپولی روی کرنر ارسالی، باعث شد تا این بازیکن با ضربه ای زیبا و در چند قدمی اوسپینا گل اول یوونتوس را به ثمر برساند.

 

1564585

 

در حالیکه کرنر ارسالی فدریکو برنادرسکی به سمت دیگری رفته بود، اما توپ پس از برخورد به باکایوکو تغییر مسیر داد و به جایی رفت که رونالدو انتظارش را می کشید و گل نخست یووه اینگونه به دست آمد. تنها هوش بالای این فوق ستاره پرتغالی باعث شد تا او در نقطه ای کمین کند که شانس رسیدن توپ به آنجا نزدیک به صفر بود.


رونالدو در بازی دیشب بارها خط دفاعی ناپولی را آزار داد و 6 بار به سمت دروازه آنها شوت زد و تک گل او تا دقیقه 96 برای قهرمانی بیانکونری کافی بود که در آخرین ثانیه بازی و زمانی که تمام ناپولی و حتی سنگربان این تیم داوید اوسپینا جلو کشیده بودند، آلوارو موراتا دروازه خالی حریف را باز کند تا برتری شاگردان پیرلو قطعی شود.


همزمان با این دیدار، شاگردان زیدان در دیداری ناامید کننده و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا به تیم 10 نفره آلکویانو باختند تا در شبی که رونالدو از جشن قهرمانی تیمش سر از پا نمی شناخت، تیم سابقش پس از اینکه هفته گذشته سوپرجام اسپانیا را از دست داد، حالا با شکست مقابل یک تیم دسته سومی از دور رقابت های کوپا دل ری نیز کنار برود.

 

1564584

 

1564594


به نظر می رسد این روزها مادریدی ها بیش از پیش بابت از دست دادن رونالدو حسرت بخورند. آنها هفته گذشته در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به بیلبائو باختند و از جام کنار رفتند، در جام حذفی نیز از دور رقابت ها کنار رفتند و در لیگ قهرمانان نیز به سختی از گروه خود صعود کردند. اتفاقاتی که می توانست به شکل دیگری رخ دهد، اگر همچنان کریستیانو پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت.

 

1564591

 

کریستیانو رونالدو عنوان بهترین بازیکن دیدار سوپرکاپ را از آن خود کرد. درخشش او در استادیوم  ماپی چیتا دل تریکولوره باعث شد او این کاپ زیبای بهترین بازیکن فینال را بدست آورده و اینگونه با آن ژست بگیرد.

 


به هر حال بوسه های رونالدو بر جام قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا به شکل عجیبی با حذف ناباورانه رئال مادرید تقارن پیدا کرد و این تصاویر در ذهن اهالی فوتبال حک شد.

 

 

1564593

 

1564583

 

1564586

 

1564587

 

1564588

 

1564589

 

1564582

 

1564590

 

بوسه کریستیانو بر جام، در شب شکست عجیب و غریب رئال مادرید مقابل تیم دسته سومی آلکویانو  رقم خورد. قطعا دیدن این صحنه ها برای هواداران رئال، به تلخی نوشیدن جام زهر است.

 

دیدگاه‌ها