کد خبر : 1731943 | 28 دی 1399 ساعت 16:20 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان منابع خبری ایتالیا

ماریو مانژوکیچ در تست های پزشکی میلان

منابع ایتالیایی گزارش دادند که ماریو مانژوکیچ در تست های پزشکی باشگاه میلان شرکت کرده است.

ماریو مانژوکیچ در تست های پزشکی میلان

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ در بایرن مونیخ بود که خود را به سطح اول فوتبال دنیا معرفی کرد و با این باشگاه فاتح لیگ قهرمانان نیز شد. او فصل 15-2014 به عضویت اتلتیکو در آمد و در 43 بازی توانست 20 گل نیز به ثمر برساند و سپس راهی یوونتوس شد.

 

 

1466336

 

 

مانژوکیچ سال گذشته در چنین مقطعی از فصل یوونتوس را ترک کرد و به الدحیل پیوست و پس از فسخ با این باشگاه بازیکن آزاد است.

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر تمایل باشگاه میلان به خرید ماریو مانژوکیچ، هفته گذشته سایت کالچومرکاتوی ایتالیا مدعی شد که پائولو مالدینی به عنوان مدیر فنی و فردریک ماسارا مدیر ورزشی این باشگاه با مدیربرنامه‌های مهاجم کروات ملاقات کرده‌اند و اولین دور مذاکرات برای انتقال بازیکن سابق یوونتوس به سن‌سیرو صورت گرفته است.

 

 

1563319

 

 

امروز و طبق اعلام چند منبع خبری در ایتالیا، ماریو مانژوکیچ در آستانه عقد قرارداد با باشگاه میلان و بازگشت به سری آ قرار دارد.

طبق ادعای سایت‌های میلان‌نیوز و کالچومرکاتو مهاجم سابق یوونتوس با میلانی‌ها به توافق رسیده و قرار است تا روز سه‌شنبه هفته جاری با قراردادی 18 ماهه به‌عنوان بازیکن آزاد به روسونری ملحق شود.

گویا تنها مسئله باقیمانده در مذاکرات میان دو طرف این است که قرارداد آنها از ابتدا 18 ماهه باشد یا شش ماهه با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر.

 

 همچنین طی دقایق گذشته برخی منابع معتبر ایتالیایی گزارش دادن به ماریو مانژوکیچ در تست های پزشکی میلان هم شرکت کرده و باید انتقال او به روسونری را قطعی تلقی کرد.

 

ستاره سابق تیم‌های اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ در مدت حضورش در سری آ، 162 بازی برای یوونتوس در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 44 گل هم به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها