کد خبر : 1731619 | 26 دی 1399 ساعت 17:52 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم

مربی آلومینیوم معتقد است که تیمش در دقایقی از بازی از حریف سر بود و می توانست گل گهر را حتی شکست دهد.

عبدی: در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم

به گزارش ورزش سه؛ حسین عبدی، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی امروز مقابل گل گهر سیرجان حضور یافته و به جای رسول خطیبی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

مساوی هم مقابل گل گهر خوب بود

 

بازی درگیرانه و سختی بود. گل گهر از هر لحاظ جزو بهترین تیم های لیگ است و همان گونه که می دانید یکی از بهترین خط حمله های لیگ را در اختیار دارد. با آنالیز کادر فنی و صحبت هایی که آقای خطیبی انجام داده بود، موقعیتی به تیم گل گهر در طول نود دقیقه بازی ندادیم. چیزی که مهمتر بود این بود که بچه های ما در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودند و موقعیت هایی هم داشتیم که به گل برسیم. گل گهر بیشتر به دنبال گرفتن ضربات ایستگاهی و به گل رسیدن از این راه بود. خوشبختانه بچه های ما به خوبی کارهایی که خواستیم را انجام و کاری که یک تیم برای به دست آوردن موفقیت باید انجام دهد را انجام دادند. بازی خوبی بود و می توانستیم ببریم اما مساوی هم مقابل گل گهر نتیجه خوبی بود.

 

در بعضی از دقایق از حریف برتر بودیم

 

سیستمی که ما استفاده کردیم با توجه به بازیکنانی که تیم گل گهر داشت، قطعا هدف اول مان برد بود. یک سری تیم ها در لیگ هستند که باید مقابل شان باهوش  و تاکتیکی بازی کنی و بی گدار به آب نزنی. ابتدا باید نقاط قوت حریف را از کار انداخته و سپس از نقاط ضعفش استفاده کنی. گل گهر هم جزو این تیم هاست. همان گونه که دیدید بازی، بازی برابری بود و حتی ما در بعضی از دقایق به خصوص نیمه دوم از حریف برتر بود.

 

تغییرات در خط دفاعی...

 

پشت هر کاری یک فکری است. چون گل گهر به دنبال ضربات ایستگاهی بود ما برای این که هم مدافعان دور نخورند از پوریا استفاده کردیم و هم میثم را در آن پست استفاده کردیم که بتوانیم در ضربات ایستگاهی از ضربات سر او استفاده کنیم. فکر می کنم میثم خیلی خوب بود و توانست مقابل بازیکنان سرزن گل گهر موفق عمل کند. با نظر آقای خطیبی و برای بالاتر بردن میانگین قدی این تغییرات را ایجاد کردیم.

 

مربی آلومینیوم در واکنش به قضاوت علی صفایی، داور بازی گفت: داوری خیلی خوب شاهد بودیم. داور بازی به همه صحنه‌ها نزدیک بود و اشتباهی از او شاهد نبودیم، حتی یک اشتباه جزئی. امیدوارم در تمامی بازی ها چنین شرایطی را از نظر داوری شاهد باشیم تا تیم ها بتوانند با آرامش خاطر در زمین بازی حضور یافته و تنها دغدغه‌شان اجرای کارهای تاکتیکی باشد.

دیدگاه‌ها